کد خبر : 1296616 | 24 دی 1394 ساعت 12:54 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه مجمع کم تنش و سازنده بود

سمندر: خبر خوش وزیر امیدوارمان کرد

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال را خوب و سازنده ارزیابی کرد.

سمندر: خبر خوش وزیر امیدوارمان کرد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی باشگاه گسترش فولاد تبریز، غلامرضا سمندر درخصوص جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال، که دیروز برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه نسبت به مجامع قبلی، در شرایط بسیار خوب و کم تنش برگزار شد.

سمندر، تصویب صورتهای مالی را یکی از مهم ترین موضوعات مطرح شده در جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال برشمرد و ابراز داشت: امسال، صورتهاتی مالی در زمان قانونی به اعضای مجمع ارسال شده بود و از همین رو طی روندی قانونی به تصویب مجمع رسید.

وی با تاکید بر عملکرد مناسب بازرس مالی فدراسیون و تاثیر آن بر تصویب صورتهای مالی، عنوان داشت: دکتر دولت آبادی ، یکی از افراد وارسته و کارشناس امور مالی است که حضور وی در مقام بازرس مجمع، تاثیر بسیاری زیادی در اطمینان از صحت موارد ذکر شده در صورتهای مالی داشت.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز، با اشاره به موکول شدن موضوع بررسی تغییرات اساسنامه فدراسیون فوتبال به آینده، افزود: با تصمیم اعضای مجمع، در جلسه دیروز، هیچ بحثی درخصوص اساسنامه صورت نگرفت و بررسی کامل آن، به جلسه آتی موکول گردید.

غلامرضا سمندر، از خبر خوش وزیر ورزش در جلسه مجمع فدراسیون فوتبال، مبنی بر تهیه لایحه حق پخش تلویزیونی از طرف دولت، ابراز خرسندی کرد و افزود: موضوع حق پخش یکی از دغدغه های مهم اهالی فوتبال است و در سال های گذشته تنش های بسیاری دراین خصوص به وجود آمده، به همین خاطر، تدبیر به کار گرفته شده از سوی دولت، بارقه های امید را در دل فوتبالی ها، به وجود آورده است.

سمندر، با بیان اینکه، عدم تحقق حق پخش تلویزیونی، ظلم به فوتبال و بی عدالتی در حق باشگاه ها است، اظهار داشت: در این میان و با توجه به استدلال رسانه ملی، باشگاه های خصوصی مانند گسترش فولاد، از عدم تحقق کامل حق پخش، بیش از سایر باشگاه ها متضرر می شوند، زیرا که اغلب باشگاه ها به مجاری بودجه دولت متصل هستند و به هر نحو ممکن تامین اعتبار می شوند ولی، باشگاه های خصوصی که با سرمایه گذاری های فردی، اداره می شوند از این حق قانونی محروم می مانند.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در پایان اظهاراتش به بهبود وضعیت مالی فوتبال کشور در سال آینده، ابراز امیدواری کرد و عنوان داشت: با وجود اختلاف نظر و سلیقه همدلی و اشتراک نظر درخصوص تلاش برای بهبود شرایط موجود، در جلسه مجمع فدراسیون فوتبال مشهود بود و این امر، عامل دلگرمی اهالی فوتبال است.

دیدگاه‌ها