کد خبر : 1296850 | 25 دی 1394 ساعت 15:05 | 52.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

واکنش مدیر بارسلونا به محرومیت رئال مادرید

خاویر بورداس، یکی از مدیران ورزشی باشگاه بارسلونا، امروز نماینده این باشگاه در قرعه کشی یک چهارم نهایی کوپا دل ری بود و پس از اتمام مراسم، پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

واکنش مدیر بارسلونا به محرومیت رئال مادرید
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بر حسب قرعه در این مرحله باید به مصاف بیلبائو برود؛ در حالیکه بازی رفت را میهمان است. بورداس در همین رابطه به خبرنگاران گفت:" ما در فینال سال گذشته و در سوپرکاپ اسپانیا باهم روبرو شده ایم و می دانیم که اتلتیک کار را برای ما دشوار خواهد کرد. اتلتیک تیم بزرگی است و نشان داده که قدرت غلبه بر هر تیمی را دارد حتی با وجود غیبت بازیکنان بزرگش.
میهان بودن در بازی رفت یک مزیت است اما باید از آن استفاده کنیم. امیدوارم محرومیت سوارز نیز بخشیده شود و بتوانیم از او در بازی رفت استفاده کنیم."

باردوس در مورد محروم شدن رئال و اتلتیکو از سوی فیفا(از خرید بازیکن) گفت:" به اعتقاد من محرومیت رئال و اتلتیکو ناعادلانه است. نه این دو باشگاه در جذب بازیکنان زیر 18 سال مرتکب تخلف شده اند و نه سال گذشته ما مرتکب چنین تخلفی شده بودیم. البته معتقدم شرایطی که ما بدان دچار شده بودیم، سخت تر و دشوارتر از شرایط کنونی رئال و اتلتیکو بود. ما جریمه خودمان را تحمل کردیم با وجود اینکه شدید و غیرعادلانه بود. "

دیدگاه‌ها