کد خبر : 1297184 | 26 دی 1394 ساعت 21:18 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

قدردانی تاج ازشورای شهر و شهردار تهران

رئیس سازمان لیگ در نامه ای از شورای اسلامی شهر وشهردار تهران بابت واگذاری 2 ورزشگاه پایتخت به تیم های استقلال و پرسپولیس تشکر و قدردانی کرد.

قدردانی تاج ازشورای شهر و شهردار تهران
به گزارش"ورزش سه" از روابط عمومی سازمان لیگ، در نامه مهدی تاج به اعضای محترم شورای اسلامی شهرو دکتر محمد باقر قالیباف آمده است:

در سال های اخیر شورای شهر و شهردار تهران همواره در امر حمایت از ورزش کلان شهر پایتخت و توسعه زیر ساخت های ورزشی آن تلاش های گسترده ای را انجام داده اند که بدون شک کار های ماندگاری است و به سادگی نمی توان از کنار آن گذشت.

اقدام اخیر شورای اسلامی شهر تهران و شهردار در واگذاری ورزشگاه های امام رضا(ع)وشهید کاظمی به تیم های استقلال و پرسپولیس که باعث خرسندی میلیون ها هوادار این 2 باشگاه شده است نیز نقطه عطفی در ورزش پایتخت و کشورخواهد بود.

سازمان لیگ فوتبال ایران بر خود واجب می داند ضمن قدردانی از این اقدام شورای شهر و شهردار در آینده نیز شاهد این گونه تصمیم های مهم در امر حمایت و پشتیبانی از ورزش پایتخت و بویژه فوتبال از سوی مدیریت شهری باشد.

ایمان داریم که انچه باعث پیشرفت بیشتر و بهتر ورزش خواهد شد حمایت های مادی و معنوی مدیران شهری ومسئولان دلسوز کشور به این حوزه است تا شاهد افتخار افرینی های جوانان این سرزمین در عرصه های ورزشی جهان باشیم.

به سهم خود بار دیگر قدردان توجه  اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران و شهردار تهران جناب آقای دکتر محمدباقرقالیباف به ورزش فوتبال وخصوصا حمایت از 2 تیم پر طرفدار استقلال و پرسپولیس هستیم.

دیدگاه‌ها