کد خبر : 1298802 | 03 بهمن 1394 ساعت 14:05 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

زنگ خطر برای بارسلونا در غیاب نیمار

نیمار به دلیل مصدومیت مختصر از ناحیه همسترینگ، بازی امروز بارسلونا مقابل مالاگا را از دست داده است.

زنگ خطر برای بارسلونا در غیاب نیمار
به گزارش "ورزش سه"، کاروان بارسلونا شب گذشته بدون نیمار راهی مالاگا شد و این خبر خوبی برای هواداران بارسا نبود. آبی اناری ها امروز از ساعت 18.30 باید مقابل میزبان خود قرار بگیرند؛ در ورزشگاهی که فصل گذشته حتی نتوانستند یک شوت، داخل چارچوب مالاگا شلیک کنند.

نگاهی به 7 دیداری که نیمار در این فصل به دلیل مصدومیت نتوانسته بارسلونا را همراهی کند، نشان می دهد که آبی اناری ها در 5 مسابقه از کسب پیروزی عاجز مانده اند. بارسلونا در لالیگا مقابل دپور(2-2)، در کوپا دل ری مقابل ویانوونزه(0-0)، در لیگ قهرمانان برابر لورکوزن(1-1) و در سوپرکاپ اسپانیا برابر بیلبائو(شکست 4-0 و تساوی 1-1) در کسب برد ناکام ماند اما موفق شدند در غیاب نیمار مصدوم، بیلبائو را در لالیگا و سویا را در سوپرکاپ اروپا مغلوب کنند.

همچنین در روزهایی که نیمار با تصمیم فنی نیمکت نشین بوده و وارد زمین نشده، بارسلونا آمارهای بهتری داشته است. این تیم موفق شده تا گوانگژو را در جام جهانی باشگاه ها، ویانوونزه را در بازی برگشت یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری و اسپانیول را در بازی برگشت دور یک هشتم نهایی کوپا دل ری مغلوب کند.

در واقع نیمار را می توانیم با توجه به آمار، بازیکن مهمتری نسبت به مسی و سوارز حداقل در فصل جاری بدانیم چون بارسلونا در 12 دیداری که مسی را در اختیار نداشت، تنها مقابل سویا مغلوب شد و در سه دیداری که سوارز غیبت داشته نیز تنها مقابل ویانوونزه بدون گل متوقف شده است.

دیدگاه‌ها