کد خبر : 1299848 | 07 بهمن 1394 ساعت 15:34 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

گرشاسبی: سوشا هنوز بازیکن پرسپولیس است

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد هنوز دستگاه قضایی حکمی برای سوشا مکانی ابلاغ نکرده است تا آنها تصمیم‌گیری نهایی برای حضور یا عدم حضور این دروازه‌بان در تیمشان را مشخص کنند.

گرشاسبی: سوشا هنوز بازیکن پرسپولیس است
به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا گرشاسبی پیرامون تصمیمی که در جلسه هیئت مدیره امروز باشگاه پرسپولیس برای مکانی گرفته شد و خبر خارج کردن نام این دروازه‌بان از فهرست سرخ پوشان، گفت: خیر فعلا چنین موضوعی مطرح نیست. فعلا منتظر هستیم تا بحث قضایی سوشا حل شود چون هنوز مکتوب چیزی به ما ابلاغ نشده است. سوشا هنوز عضوی از باشگاه پرسپولیس است تا بعد ببینیم تکلیف چیست و تصمیم‌گیری کنیم.

او با اشاره به علت عدم حضور مکانی در تمرین پرسپولیس اظهار کرد: سوشا فعلا مجرم نیست و تاکنون چیزی به عنوان مجرمیت برای او به ثبت نرسیده است. خودش حضور نداشته که به تمرینات بیاید. ما نیز منتظر هستیم حکم قضایی صادر شود که تبرئه خواهد شد یا خدایی ناکرده محکوم می‌شود و بعد از آن نیز ما تصمیم‌گیری می‌کنیم.


عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: هنوز به احترام رای دستگاه قضایی تصمیمی برای سوشا نگرفتیم. باید صبور باشیم و صبر و حوصله کنیم. از اصحاب رسانه نیز می‌خواهیم تا اعلام رای قطعی این پرونده چنین کاری انجام دهند.

گرشاسبی در واکنش به شایعه حضور رضا نثاری عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ابراز کرد: این موضوع همانطور که عنوان شد شایعه است و اصلا صحت ندارد.

دیدگاه‌ها