کد خبر : 1301372 | 13 بهمن 1394 ساعت 17:00 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: تاثیر دادگاه روی نیمار0.00001 درصد است

نیمار امروز برای حضور در دادگاه مربوط به پرونده انتقال جنجالی اش از سانتوس به بارسلونا به مادرید رفته بود؛ در حالیکه از ادامه دار بودن این قضیه در مصاحبه روز گذشته خود گلایه کرده و خواهان تمام شدن این قضایا شده بود.

انریکه: تاثیر دادگاه روی نیمار0.00001 درصد است
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا در نوکمپ میزبان والنسیا از مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری است و برخی معتقدند که مشکلات قضایی نیمار ممکن است روی کیفیت او در بازی فردا و حتی ادامه فصل تاثیر منفی باشد.

لوئیس انریکه در نشست خبری بازی با والنسیا در مورد نیمار گفت:" من از شرایط نیمار راضی هستم و وضعیت او عالی است. تجربه دوران فوتبالم به من می گوید که این قضایا روی او 0.00001 درصد تاثیر گذار است. اینها مسائل خارج از فوتبالند و به وقتش حل خواهند شد. تنها توجه نیمار روی فوتبال است و همه سعی ما در این است که او فقط روی فوتبال تمرکز داشته باشد."

انریکه در مورد والنسیا گفت:" باید توجه داشت که این بازی در نیمه نهایی کوپا دل ری برگزار می شود و حساسیت خاص خود را دارد. مطمئنا بازی جذابی خواهد شد. والنسیا تیمی است که همواره برای ما مشکل ساز بوده و با گری نویل(مربی جدید والنسیا) به نسبت دوران نونو، در سبک بازی خود تغییراتی نیز داده و بیشتر از قبل کار پرس را انجام می دهد. برای ارائه یک بازی خوب و کسب پیروزی انگیزه بالایی داریم ولی می دانم که چه دیدار دشواری پیش روی ماست."

عدم خرید بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی:" ایده ما روشن بود و قصد داشتیم در زمستان بازیکن جدیدی به خدمت بگیریم اما به هر دلیل این اتفاق نیفتاد. ما مدافع عنوان قهرمانی در سه جام هستیم و هدف ما دفاع از عناوین قهرمانی است و به همین دلیل می خواستیم که تیم تقویت شود اما حالا نیز هیچ تغییری در تفکر ما ایجاد نشده است و با قدرت پای به بازی های پیش رو خواهیم گذاشت."

وضعیت مسی:" مسی شرایط خوبی دارد و فردا می تواند به میدان برود."

دیدگاه‌ها