کد خبر : 1302791 | 19 بهمن 1394 ساعت 12:44 | 8.6K بازدید | 3 دیدگاه

قول می‌دهم راه آهن را می‌بریم

علی‌عسگری: سوت‌های داور عجیب و غریب بود

هافبک سیاه جامگان مشهد می‌گوید اوضاع تیمشان خیلی بهتر شده است و این اطمینان را می‌دهد که تیم سابقش راه آهن را در هفته بعدی شکست خواهند داد.

حمیدرضا علی‌عسگری در مورد پیروزی مقابل گسترش فولاد به خبرنگار "ورزش سه" می‌گوید: مهمترین چیز این بود که سه امتیاز را بگیریم و مبارزه کنیم که رتبه‌مان در جدول بهتر شود زیرا اگر این بازی را می‌باختیم از حریفانمان خیلی عقب می‌افتادیم. درست است که ما 3 امتیاز را گرفتیم ولی حریفان مستقیم‌مان در جدول هم پیروز شدند. به همین دلیل در انتهای جدول تغییری ایجاد نشد اما تیم ما شخصیت گرفته است و توانستیم در سومین بازی پیاپی پیروز شویم. ما ثابت کردیم که تیم باشخصیتی هستیم و تیم‌های دیگر هنگامی که مقابل ما بازی می‌کنند می‌دانند که حریف سرسختی دارند. 

او در مورد اینکه گفته می‌شود داوری علیه سیاه جامگان بوده ادامه داد: دقیقا 92 بازی داور سوت زد در صورتی که ما آن موقع صاحب موقعیت صددرصد گل بودیم و در کل داور در طول بازی موقعیت‌های 50 ـ 50 یا 40 ـ 60 را به نفع گسترش فولاد توپ می‌زد و من خودم هم این موضوع را به او گفتم. سوت‌هایی که در طول بازی می‌زد به کنار آن سوتی که در دقیقه 92 زد و مانع شد که ما بتوانیم از موقعیتمان استفاده کنیم، واقعا عجیب و غریب بود.

وقتی از این بازیکن سوال شد با توجه به اینکه سیاه جامگان هر دو بازیش را بعد از تعطیلات برده پس با این حساب خریدهایی که کرده برایشان خوش‌یمن بوده پاسخ داد: خوش‌یمنی یک قسمت ماجراست ولی مهم این است که ما بتوانیم به سیاه جامگان کمک کنیم. بچه‌هایی که نیم فصل آمدند با قبلی‌ها هماهنگ هستند و در حال حاضر سیاه جامگان تیم یکدستی است. قطعا هر بازی بهتر خواهیم شد و جایگاه خوبی در جدول کسب خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه چرا با وجود رایگان شدن تماشای این بازی تنها 300 هواداران مشهدی به استادیوم ثامن آمدند نیز گفت: به هر حال الان دو تیم مشهدی یعنی پدیده و سیاه جامگان در مشهد هستند و مردم مشهد بسیار فوتبالدوست هستند. قبل از اینکه به اینجا بیایم واقعا فکر نمی‌کردم مشهدی‌ها اینقدر عاشق فوتبال باشند، از آنها می‌خواهم که در ادامه بیایند و از سیاه جامگان حمایت کنند.  آن روز که داشتم با آقای عباسی صحبت می‌کردم متوجه شدم که ایشان پیگیر این هستند که وضعیت ابومسلم را سروسامان بخشند ولی به دلیل یکسری مشکلات که به وجود آمد نتوانستند امتیاز ابومسلم را به اسم خودشان بگیرند و در نهایت به اسم ابومسلم سیاه جامگان مشهد خریدند. بنابراین سیاه جامگان همان ابومسلم است که الان با اسم دیگر به لیگ برتر آمده. امیدوارم هوادارانمان از بازی‌های بعدی حمایتمان کنند زیرا این تیم ارزش حمایت کردند را دارد.

علی‌عسگری که نیم فصل اول را در راه آهن سپری کرده هفته آینده باید مقابل این تیم قرار بگیرد، وی افزود: در این بازی با حریف رو در رویمان دیدار کنیم به این دلیل این بازی 6 امتیازی محسوب می‌شود. من هم اینجا قول می‌دهم که راه آهن را می‌بریم. من نیم فصل اول راه آهن بودم ولی این را بگویم که شرایط سیاه جامگان در حال حاضر فوق العاده است.

دیدگاه‌ها