کد خبر : 1304011 | 24 بهمن 1394 ساعت 18:21 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال با جوانانش متحول شده است

گل‌محمدی:برای‌قهرمانی به‌حمایت‌معنوی نیاز‌داریم

سرمربی ذوب آهن در ثانیه های پایانی دیدار با تیم انتهای جدولی استقلال اهواز پیروزی را از دست داد تا گلایه اش را اعلام کند.

گل‌محمدی:برای‌قهرمانی به‌حمایت‌معنوی نیاز‌داریم
به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر دیدار دو تیم ذوب و استقلال اهواز با تساوی یک بر یک به پایان رسید و سرمربی ذوب در نشست خبری به تشریح این دیدار پرداخت.

یحیی گل محمدی در این باره گفت: برای گرفتن 3 امتیاز آمده بودیم. بازی سخت، زیبا و دیدنی بود تماشاگران از آن لذت بردند.تلاش بی حدی بازیکنان من انجام دادند تا 3 امتیاز را به دست آورند.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: استقلال اهواز واقعا در نیم فصل دوم متحول شده و جوانان خوبی دارد. تساوی برای انها کمتر از برد نیست. ما دو امتیاز از دست دادیم و در نیم فصل دوم تقابل با تمام تیم ها سخت است.

یحیی گل محمدی در پایان با گلایه از فرصت سوزی شاگردانش گفت: لیگ وارد بازی های سختی شده است. بعد از گل اول که ما به ثمر رساندیم دقت نکردیم و فرصت سوزی داشتیم. تیم ما سوار بر بازی بود اما متاسفانه روی یک ارسال بلند گل خوردیم. بازی ها سخت و فشرده است و بازیکنان با تجربه را باید حفظ کنیم. بعد از این بازی ما با فولاد در اصفهان و پس از ان در لیگ قهرمانان آسیا بازی داریم. برای قهرمانی بیشتر به حمایت مادی معنوی نیاز داریم تا با روحیه بهتری لیگ را دنبال کنیم.

دیدگاه‌ها