کد خبر : 1304155 | 25 بهمن 1394 ساعت 12:15 | 7.7K بازدید | 1 دیدگاه

سمندر: بازی ملوان - گسترش ماندگار شد

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز، از تلاش های کادرفنی و بازیکنان قدردانی کرد.

سمندر: بازی ملوان - گسترش ماندگار شد
به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا سمندر بعد از پیروزی ارزشمند گسترش فولاد تبریز مقابل ملوان انزلی در دیدار هفته بیستم لیگ برتر، تلاش‌های کادرفنی، بازیکنان و تمامی عوامل اجرایی باشگاه را عامل کسب موفقیت دانست.

سمندر بازی تاکتیکی زیبا و کسب نتیجه خوب، را برای هر تیمی ایده آل ترین حالت ممکن عنوان داشت و گفت: دیدار برابر ملوان، یکی از نمایش‌های ماندگار گسترش فولاد در فصل جاری بود و امیدوارم با تداوم این روند، به جایگاه مطلوب دست یابیم.

وی با بیان اینکه گسترش فولاد تبریز به غیر از بازی هفته گذشته مقابل سیاه جامگان، در اکثر دیدارهای فصل پانزدهم عملکرد رضایت بخشی داشته، ادامه داد: همانطور که پیش از این نیز گفته‌ایم، در صورت حفظ آرامش و تمرکز فکری تیمی‌مان، توانایی‌های بازیکنان ما فراتر از آنچه تاکنون دیده‌ایم است.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در ادامه اظهاراتش با اشاره به تلاش مدیریت و عوامل اجرایی باشگاه و  کادرفنی برای ایجاد آرامش و جلوگیری از بروز حاشیه در تیم، اضافه کرد: تداوم روند رو به رشد تاکتیکی و کسب موفقیت صرفاً با حفظ تمرکز و فراهم آوردن وضعیت پایدار آرامش میسر است و تمامی برنامه‌ها و هدفگذاری باشگاه در همین راستا تدوین شده است.

غلامرضا سمندر که شب قبل از بازی مقابل ملوان در هتل محل برگزاری اردوی تیم فوتبال گسترش فولاد حاضر شده بود، انگیزه بالا و همدلی بین بازیکنان را یکی دیگر از شاخصه‌های موفقیت تیم برشمرد و اینگونه توضیح داد: تمامی کارشناسان همواره در توصیف شرایط تیم ما در فصل جاری لیگ برتر، یکدستی و هماهنگی بین بازیکنان را یکی از مهم‌ترین معیارهای عملکرد قابل قبول و بازی زیبای تیم عنوان کرده‌اند.

او در ادامه افزود: از همین رو، تلاش ما و کادرفنی تیم، تحکیم بخشیدن بر این عامل تاثیرگذار متمرکز بوده و حفظ وحدت تیمی و حس همدلی را لازمه رسیدن به موفقیت می دانیم.

سمندر، با قدردانی از حضور هواداران در بازی گسترش فولاد و ملوان، ابراز داشت: شور و حال ایجاد شده از سوی هواداران در ورزشگاه، فضای هیجان انگیز و دلنشینی را ایجاد کرد که همین موضوع انگیزه و قدرت تیمی‌مان را نیز افزایش داده بود و از این جهت، امیدواریم با تداوم بیش از پیش حضور و حمایت هواداران در دیدارهای گسترش فولاد، شاهد کسب موفقیت‌های بیشتر و اعتلای فوتبال تبریز باشیم.

دیدگاه‌ها