کد خبر : 1304579 | 26 بهمن 1394 ساعت 18:23 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

با 4 گلر فوق العاده این هفته

عملکرد درخشان دروازه بانان درهفته بیستم

علی سلیمی، علیرضا بیرانوند، محسن فروزان و حامد فلاح زاده 4 دروازه بان برتر هفته بیستم بودند که واکنش های فوق العاده ای در بازی تیمشان داشتند.

عملکرد درخشان دروازه بانان درهفته بیستم
به گزارش"ورزش سه"، در هفته بیستم لیگ برتر گلرها عملکرد خوبی داشتند اما 4 دروازه بان در این هفته فوق العاده ظاهر شده بودند که با هم عملکردشان را مرور می کنیم :

علیرضا بیرانوند (نفت تهران):

شاید اگر بگوییم اصلی ترین عامل برد نفتی ها در بازی برابر استقلال بیرانوند بوده است، گزاف نگفته ایم. بیرانوند با چند مهار فوق  العاده در برابر آبی های پایتخت مانع از گلزنی شان شد تا صدر بین آبی های خوزستان و تهرانی دست به دست نشود و همچنان شاگردان ویسی اول باشند. بیرانوند برای این دیدار انگیزه های فراوانی داشت تا بتواند برابر استقلال بازهم سرفراز بیرون بیاید، درست به مانند دوبازی رفت و برگشت فصل قبل که کلین شیت های او باعث برد منصوریان برابر تیم محبوبش استقلال شد.

1091964

محسن فروزان(راه آهن):

محسن فروزان که نیم فصل اول در تیم سیاه جامگان عضویت داشت برابر تیم سابقش خوش درخشید، کاپیتان تیم راه آهن در برابر شاگردان کاظمی مقاومت کرد و دروازه اش را بسته نگه داشت تا سومین دیدار بدون باخت متوالی راه آهن به سلامت بگذرد و روند امتیازگیری شاگردان تارتار قطع نشود.

1092095

علی سلیمی(فولاد):

 تنها دروازه بانی که علی رغم درخشش فوق العاده اش نتوانست مانع از شکست تیمش بشود. شاید اگر سلیمی درون دروازه تیمش نبود پرسپولیس می توانست چندین گل به قرمز پوشان اهوازی بزند. علی سلیمی در بازی های دور برگشت توانسته 3 کلین شیت کند و تاثیر بسزایی در تحول تیمش داشته باشد، دروازه بانی که نشان داد اعتماد اسکوچیچ به اوبی خود و بی جهت نیست.

1092096

حامد فلاح زاده(سایپا):

شاید  نقطه عطف دیدار سایپا و سپاهان مهار پنالتی محمدرضاخلعتبری توسط حامد فلاح زاده باشد، اوعلاوه بر مهار پنالتی چند موقعیت خوب از خلعتبری، پریرا و علی کریمی گرفت تا سایپا بتواند با این برد 33 امتیازی شود و به جمع مدعیان اصلی قهرمانی بازگردد.

1091445

دیدگاه‌ها