کد خبر : 1304778 | 27 بهمن 1394 ساعت 15:52 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

قدیر بحری: بازیکنان باید از نظر روحی آماده شوند

نظر نهایی در مورد استیلی را هیات مدیره می‌دهد

مربی ملوانان می‌گوید بازی برابر راه‌آهن ازلحاظ امتیازی بیش از 3 امتیاز برای این تیم دارد.

نظر نهایی در مورد استیلی را هیات مدیره می‌دهد
به گزارش "ورزش سه"، محمد قدی بحری در خصوص وضعیت ملوان پس از جدایی حمید استیلی گفت: بعد از جدایی حمید استیلی از ملوان من و محمد حبیبی تمرینات ملوان را بر عهده گرفتیم و سعی داریم این تیم را برای بازی‌های لیگ در شرایط آمادگی نگه‌داریم.

وی افزود: در جلسه هیات مدیره ملوان در تهران نظر نهایی در مورد سرمربی آینده ملوان و  سرنوشت استیلی اخذ خواهد شد. اگر قرار بر ماندن کادر جدید یا آمدن کادر جدید باشد به هر صورت تمام توان خود را برای خدمت به ملوان به کار می‌بندیم.

مربی ملوان در مورد جذب مهرداد اولادی گفت: مهرداد اولادی امروز قرارداد داخلی خود را با ملوان به ثبت رساند اما نظر نهایی در خصوص جذب او به جلسه هیات مدیره بستگی دارد و پس از نهایی شدن قرارداد و نظر هیات مدیره او می‌تواند در تمرینات شرکت کند.

وی در خصوص راه‌آهن گفت: در لیگ بازی آسانی نداریم و تمامی بازی‌های ما در لیگ سخت هستند. سعی ما  در آمادگی بازیکنان ازلحاظ روحی روانی است. شاید این بازی دارای 3 امتیاز باشد اما به جهت  حساسیت در پایین جدول این بازی بیشتر ارزش دارد و باید گفت این‌یک بازی 10 امتیازی است.

قدیر بحری درباره حمید استیلی افزود: آقای استیلی و همکارانشان زحمات زیادی را برای ملوان کشیدند و باید از زحمات تمام کسانی که در انزلی برای ملوان تلاش کردند تشکر کرد.

دیدگاه‌ها