کد خبر : 1305523 | 30 بهمن 1394 ساعت 18:44 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازی بسیار باکیفیتی را شاهد بودیم

تارتار: می‌توانستیم برنده بازی باشیم

سرمربی راه آهنی ها می گوید در نیمه دوم ما با برنامه تر بودیم و اجازه ندادیم آن ها موقعیتی داشته باشند، درصد مالکیت تیم ما بیش تر بود و موقعیت های ما بهم باکیفیت تر بود. ما برای برد به زمین آمده بودیم.

تارتار: می‌توانستیم برنده بازی باشیم
به گزارش "ورزش سه"،‌ مهدی تارتار پس از بازی تیم های راه آهن و ملوان در نشست مطبوعاتی گفت: هر دو تیم در این بازی موقعیت هایی داشتند نیمه اول، بازی متعادلی را شاهد بودیم اما در نیمه دوم ما بهتر کار کردیم. 45 دقیقه دوم ما با برنامه تر بودیم و اجازه ندادیم آن ها موقعیتی داشته باشند، درصد مالکیت تیم ما بیش تر بود و موقعیت های ما بهم باکیفیت تر بود. ما برای برد به زمین آمده بودیم. برای ملوان احترام زیادی قائل هستم. نتیجه مساوی ما را برای رقابت در پایین جدول امیدوار نگه داشت.

سرمربی راه آهن ادامه داد: اگر کسی این بازی را ندیده باشد با شنیدن نتیجه آن فکر می کند بازی با کیفیتی رخ نداده است اما عملا شاهد بازی زیبایی بودیم. به بازیکنان هر دو تیم تبریک می گویم. یکی از دلایل زیبا بودن بازی، کیفیت بالای چمن مسابقه بود. جادارد از هیئت فوتبال انزلی تشکر کنم. بچه های ما در این مسابقه جانفشانی کردند.

سرمربی راه آهن همچنین درباره صحنه مشکوک به پنالتی که ملوانی ها اعتراض داشتند، گفت: آن صحنه نمی توانست پنالتی باشد. البته زاویه دید من هم مناسب نبود و نمی توانستم به خوبی تشخیص بدهم اما در مجموع به داور بابت قضاوت خوبش تبریک ویژه بگویم. ما مطمئن هستیم که در لیگ برتر می مانیم. در این مسابقه بعد از خدا امیدمان به داور بود.

تارتار در پایان گفت: با تمام احترامی که برای ملوانی ها قائل هستم اما امروز می توانستیم برنده میدان باشیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها