کد خبر : 1305991 | 02 اسفند 1394 ساعت 15:37 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

زیدان و مقابله با معضل عجیب رئال درزمان بنیتس

رئال مادرید در دوران حضور رافا بنیتس، پس از انجام بازی در لیگ قهرمانان معمولا در لالیگا به مشکل برخورد می کرد.

زیدان و مقابله با معضل عجیب رئال درزمان بنیتس
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دور گروهی لیگ قهرمانان 6 بازی برگزار کرد و پس از این 6 بازی در لالیگا 8 امتیاز حساس را از دست داد. رئالی ها کارشان در اروپا را با برتری 4-0 برابر شاختار شروع کردند و سپس در لالیگا به زحمت گرانادا را با یک گل از پیش رو برداشتند. درخشش کیلور ناواس مهمترین دلیل ثبت برتری این تیم بود.

در دومین بازی، رئال مقابل مالمو به برتری 2-0 رسید و بلافاصله در لالیگا مقابل اتلتیکو 1-1 متوقف شد. رئال در سومین بازی خود در لیگ قهرمانان در زمین PSG بدون گل متوقف شد و پس از این بازی در لالیگا موفق شد 3-1 سلتا را به لطف مهارهای استثنایی ناواس شکست دهد.

رئال در بازی برگشت مقابل PSG موفق به پیروزی 1-0 شد اما بعد از این دیدار بود که در زمین سویا اولین شکست لالیگایی خود را با نتیجه 3-2 متحمل شد. کهکشانی ها در پنجمین بازی خود در لیگ قهرمانان موفق به برتری 4-3 در زمین شاختار شدند و چند روز بعد در زمین ایبار نیز 2-0 به پیروزی رسیدند.

سرانجام رئال آخرین بازی خود در دور گروهی لیگ قهرمانان را با برتری 8-0 مقابل مالمو پشت سرگذاشت اما سه روز بعد در زمین ویارئال 1-0 شکست خورد. از دست دادن 8 امتیاز از 18 امتیاز ممکن در 6 دیداری که رئال پس از انجام بازی در لیگ قهرمانان برگزار کرده، نشان از معضلی داشت که تیم بنیتس با آن دست به گریبان بود.

حال امروز رئال پس از پیروزی 2-0 در زمین رم، به زمین مالاگا خواهد رفت و باید دید زیدان موفق به غلبه بر معضل رئال زمان بنیتس خواهد شد یا خیر. نکته قابل ذکر اینکه بارسلونا در شرایط مشابه رئال، 5 امتیاز از دست داده است.

دیدگاه‌ها