کد خبر : 1306251 | 03 اسفند 1394 ساعت 15:44 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

رقص فرهاد قائمی در جشن فرار (عکس)

بازی حساس و پر استرس پیکان تهران و متین ورامین به سود مدعی عنوان قهرمانی به پایان رسید تا بازیکنان تیم برنده با رقص وسط زمین هم جواب تماشاگران حریف را داده باشند و هم خروج از استرس را جشن بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی 3 بر 2 تیم والیبال پیکان در بازی اول پلی آف لیگ برتر والیبال مقابل متین ورامین و شکست این تیم با نتیجه 3 بر صفر در دیدار دوم، کادر فنی و بازیکنان این تیم وارد فشار و استرس بالایی شدند چرا که قبل از دیدار سوم شانس متین و پیکان برای پیروزی به یک میزان بود.

در هر صورت پیکان با نتیجه 3 بر یک بازی سوم را به سود خود کرد تا با راهیابی به جمع 4 تیم برتر یک قدم به دفاع از عنوان قهرمانی خود نزدیک تر شود. دیدار روز گذشته با حواشی نسبتا زیادی همراه بود به طوریکه تماشاگران فضای سالن را به اوج فحاشی رساندند و بازیکنان در زیر تور و در پایان بازی الفاظ ناخوشایندی را به یکدیگر رد و بدل می کردند.

1093287

این رفتار و نوع بازی نشان دهنده فشار و استرس بالای بازیکنان دوتیم مخصوصا پیکان بود چرا که حذف قهرمان در دور اول پلی آف نمی توانست وجه خوبی داشته باشد. بازی در ست اول 5 بر یک به سود پیکان شروع شد و متین 5 بر 5 مساوی کرد و بازه امتیازگیری دو تیم پله ای شده بود به طوریکه پیکان چند اختلاف فاحش ایجاد می کرد و بعد نوبت متین برای جبران می شد. تمام علائم نشان می داد دو تیم استرس بالایی در جریان بازی دارند و شاید فارغ از نتیجه فقط به دنبال مشخص شدن نتیجه بودند.

پیکان 3 بر یک برد و به جمع چهار تیم صعود کرد تا بازیکنانی که نزدیک به 3 ساعت در تهران و 3 ساعت در ورامین زیر فشار شدید تماشاگران بودند جشن شادی فرار از استرس را بر پا کنند و بعضی مستقیم و بعضی غیر مستقیم پیام هایی را برای ورامینی ها داشتند.

1093288

دیدگاه‌ها