کد خبر : 1306293 | 03 اسفند 1394 ساعت 17:44 | 149.6K بازدید | 1 دیدگاه

روز پرحاشیه در درفشی فر

تمرین پرسپولیس تحت تاثیر قهر و اعتصاب

برانکو ایوانکوویچ بعد از تعطیلی سه روزه تمرین تیمش، امروز و از ساعت 16 بازیکنانش را آماده رقابت هفته آینده برابر تراکتورسازی کرد که بازیکنان نسبت به عدم دریافت مطالبات شان گلایه داشتند.

تمرین پرسپولیس تحت تاثیر قهر و اعتصاب
به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان پرسپولیس که تعطیلی سه روزه را پشت سر گذاشته بودند با بابت عدم دریافت مبلغ مورد نظرشان در مطالبات گلایه داشتند و این مساله ناراحتی آنها را در پی داشت. در ادامه حاشیه های مربوط به تمرین امروز را مشاهده می فرمایید.

* بازیکنان پرسپولیس با توجه به تغییر ساعت برگزاری تمرین شان از ساعت 15 در درفشی فر حاضر شدند.

* حضور محمدعلی ترکاشوند، مدیر اقتصادی باشگاه پرسپولیس با توجه به اعتصاب بازیکنان این تیم برای صحبت با آنها نیز میسر واقع نشد و آنها روی مواضع خود و تعهد باشگاه پافشاری داشتند.

1093328

* بازیکنان از ساعت 16 با حضور در سالن بدنسازی و زیر نظر مارکو، بدنساز تیم شان به کارهای بدنی و وزنه زدن پرداختند.

* محمود خوردبین، سرپرست باتجربه این تیم آخرین نفری بود که در درفشی فر حاضر شد.

* در این فاصله برانکو دقایقی با شاگردانش به صحبت پرداخت تا آنها را مهیای انجام تمرین و تمرکز برای دیدارهای آینده تیم کند.

* در حالی که اعتصاب بازیکنان پرسپولیس، ناراحتی هواداران را هم در پی داشت و برخی از آنها معتقد بودند در این شرایط حساس نباید به این مسائل پرداخته شود، محسن بنگر دقایقی با آنها به گفتگو پرداخت و شرایط را برای آنها تشریح کرد.

1093331

* حدود 50 هوادار پرسپولیس با توجه به عدم حضور بازیکنان در زمین چمن و بعد از معطلی 70 دقیقه ای با اعتراض و شعار نارضایتی شان را اعلام کردند و به حالت قهر درفشی فر را ترک کردند.

* بازیکنان پرسپولیس ساعت 17:30 دقیقه درفشی فر را ترک کردند و باید دید برای تمرین فردا چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد.

پرسپولیس فردا باید در دیداری دوستانه و تدارکاتی به مصاف پارسه برود و با این شرایط مشخص نیست این دیدار برگزار خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها