کد خبر : 1306800 | 05 اسفند 1394 ساعت 17:40 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای OMNISPORT

فرار پیکه از جریمه انضباطی یوفا

جرارد پیکه، مدافع بارسا، در دیدار شب گذشته مقابل آرسنال کارت زرد گرفت و دیدار برگشت مقابل توپچی ها را از دست داد.

فرار پیکه از جریمه انضباطی یوفا
به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق 2 دقیقه بعد از آن رخ داد که پیکه در کنار زمین با لوئیس انریکه صحبت کرد. در آن زمان بارسا 2-0 پیش افتاده بود و این شائبه به وجود آمد که سرمربی بارسا که خیالش از صعود به مرحله بعد مطمئن شده، از مدافع تیمش خواسته با دو اخطاره شدن، برای مراحل بعدی بدون مشکل بازی کند. اما انریکه در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گفت:" دریافت این کارت زرد عمدی نبود. همه آنهایی که خطا را دیدند، می دانند."
اما رونالد کومان، سرمربی ساوتهمپتون، که به عنوان کارشناس در شبکه BT sport حضور داشت، با رد صحبت های انریکه گفت:" این خطا مطمئنا تعمدی بود. این خطایی نیست که شما وقتی 2-0 پیش هستید، انجام بدهید."

با این حال OMNISPORT ساعتی پیش به نقل از منابع نزدیک به یوفا گزارش داد که این ارگان قصد تحقیق در مورد این مساله و جریمه انضباطی پیکه ندارد و این بازیکن فقط از بازی برگشت برابر آرسنال محروم خواهد شد.

1093758

سال 2010 مورد مشابهی را در بازی رئال مادرید و آژاکس شاهد بودیم. راموس و ژابی آلونسو به توصیه مورینیو خود را دو کارته کردند تا در مراحل بالاتر لیگ قهرمانان مشکلی نداشته باشند. در آن مقطع کمیته انضباطی یوفا مورینیو را دو جلسه از همراهی رئال محروم کرد ضمن اینکه راموس، ژابی، دودک و کاسیاس(به دلیل انتقال خبر به راموس و ژابی) نیز با جرایم مالی(20 و 10 هزار یورو) روبرو شدند. باشگاه رئال مادرید نیز 120 هزار یورو جریمه شد.

دیدگاه‌ها