کد خبر : 1307014 | 07 اسفند 1394 ساعت 09:42 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

اژدری‌زاده: محرومیت اسکوچیچ عادلانه نبود

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: متاسفانه شاهدیم برخی‌ مربیان از الفاظ مستقیم و بدتری علیه داوران استفاده کرده‌اند که یا مجازات نشده و یا مجازات آنها در حد اسکوچیچ بوده است، بر همین اساس محرومیت سرمربی تیم ما عادلانه نبود.

اژدری‌زاده: محرومیت اسکوچیچ عادلانه نبود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، علیرضا اژدری‌زاده در خصوص عملکرد تیم فولاد تا پایان هفته بیست‌ویکم لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه از دو هفته پایانی نیم‌فصل اول روند رو به رشد تیم فولاد استارت خورد. هدف‌گذاری ما این است که صدرنشین نیم‌فصل دوم شده و در مجموع رتبه ما در جدول تک رقمی شود.


وی در خصوص اینکه شاید یکی از دلایل اصلی نتایج تیم فولاد در نیم‌فصل دوم این است که برخلاف سایر تیم‌های ته جدولی سرمربی این تیم تغییر نکرد، گفت: ما در نیم‌فصل به به جای تغییر سرمربی به دنبال ترمیم بودیم که این ترمیم شامل بازنگری بر روی مدل کار و تغییر برخی بازیکنان بود. امیدوارم روند رو به رشد فولاد تا پایان فصل ادامه داشته باشد.


مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص محرومیت یک جلسه‌ای دراگان اسکوچیچ توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: ما از فدراسیون فوتبال یک درخواست داریم. نیم‌فصل دوم شرایط مرگ و زندگی را برای بعضی از تیم‌ها دارد، بنابراین انتظار داریم هر کسی کارش را در فدراسیون و سازمان لیگ به نحو احسن انجام دهد. حتی یک امتیاز هم در پایان فصل می‌تواند برای تیم‌های انتهای جدولی تاثیرگذار باشد، بنابراین انتظار داریم در 9 هفته باقی مانده‌ نظارت‌ها بیشتر باشد.


اژدری‌زاده ادامه داد: در بازی با پرسپولیس اشتباه فاحش داور و کمک داور را در اعلام نشدن پنالتی دروازه‌بان پرسپولیس بر روی بازیکن‌مان را دیده و  نسبت به آن معترض هم شدم، هر چند که معتقدم نمی‌شود هم داور و هم کمک داور آن صحنه را ندیده و مرتکب اشتباه شده باشند. به هر حال در بازی با ذوب‌آهن داور اشتباه تاثیرگذاری نداشت. باید از خود اسکوچیچ پرسیده شود که منظور وی از پلنگ صورتی چه کسی بوده است؟


وی افزود: متاسفانه شاهدیم برخی‌ مربیان از الفاظ مستقیم و بدتری علیه داوران استفاده کرده‌اند که یا مجازات نشده و یا مجازات آنها در حد اسکوچیچ بوده است، بر همین اساس محرومیت اسکوچیچ عادلانه نبود. در حال حاضر مدیران و مربیان باشگاه‌ها به‌ویژه آنهایی که تیم‌های‌شان در پایین جدول هستند، تحت فشار زیادی قرار دارند و باید در خصوص اشتباهات داوری خویشتن‌دار باشند. با این وجود متاسفانه در بعضی بازی‌ها مانند دیدار با پرسپولیس که پنالتی مسلم تیم ما گرفته نشد و یا در دیدار با سایپا بازیکن این تیم باید به خاطر خطایش مقابل چشمان داور با وجود مشورت دادن کمک داور به او اخراج می‌شد که این اتفاق رخ نداد. این موارد نشان می‌دهد که برخی از داوران ما به جای آنکه بر اساس قانون عمل کنند، سلیقه‌ای رفتار می‌کنند.


مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص شرایط بد مالی حال حاضر باشگاه‌های ایرانی گفت: باشگاه‌ها در حال حاضر روزهای بسیار سختی را می‌گذرانند و باشگاه فولاد هم از این قائده مستثنی نیست. شرایط فعلی که باعث شده درآمدی در باشگاه نباشد، یک هشدار برای کل فوتبال ایران است که اگر حل نشود، ادامه حیات آنها با مشکل مواجه خواهد شد و فوتبال باشگاهی ایران ضربات بدی می‌خورد.

دیدگاه‌ها