کد خبر : 1307017 | 07 اسفند 1394 ساعت 09:59 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: شایسته صعود بودیم

سرمربی دورتموند به رغم نارضایتی‌اش از عملکردی که شاگردانش برابر پورتو به نمایش گذاشتند، تاکید کرد با شایستگی به دور بعدی راه پیدا کردند.

توخل: شایسته صعود بودیم
شب گذشته در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم پایانی لیگ اروپا بروسیا دورتموند میهمان پورتو بود که در پایان موفق شد با تک گلی که ایکر کاسیاس وارد دروازه خودی کرد، برنده مسابقه شده و به دور بعدی صعود کند. بعد از پایان این مسابقه توماس توخل گفت:" از عملکردمان در این بازی راضی نیستم. در پاسکاری و تقسیم فضا ضعیف بودیم و دقت لازم در کارمان دیده نمی‌شد تا فرصت‌های جدی و خوبی خلق کنیم و علاوه بر آن بتوانیم از موقعیت‌هایمان بهترین استفاده را ببریم. می‌شد خیلی خیلی بهتر از این باشیم، برای همین هم از بازی ناراضی‌ام. ما در بازی رفت در خانه سنگ بنای صعود را گذاشتیم و حال آنکه امروز در بیشتر لحظات بازی شبیه ارکستری نواختیم که ریتم را پیدا نمی‌کرد. با این وجود اما باید اقرار کنم اراده خود برای پیروزی را از دست ندادیم و اگر رویهمرفته در نظر بگیریم نوازنده‌های دورتموندی من شایستگی راهیابی به دور بعدی را داشتند."
او درمورد اینکه آیا این دورتموند می‌تواند مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ اروپا باشد افزود:" اینکه ما مدعی هستیم یا خیر مهم نیست. بلکه حفظ ثبات و ارائه بازی‌های درخشان مثل بازی قبلی مهم است. ما باید دقتی را که در سیگنال ایدونا خرج م‌کنیم، در آینده در باز‌های خارج از خانه هم به میدان ببریم. طولانی‌ترین راه هم گام نخستی دارد که باید برداشته شود. در دور بعدی باز هم یک حریف دیگر در انتظار ما خواهد بود. باید خودمان را بالا بکشیم."

دیدگاه‌ها