کد خبر : 1307604 | 10 اسفند 1394 ساعت 00:09 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

توخل:می‌دانستیم‌کارسختی‌مقابل‌هوفنهایم‌داریم

مربی دورتموند با اذعان به قدرت حریف امشب تیمش تاکید کرد از عملکرد شاگردانش رضایت کامل دارد.

توخل:می‌دانستیم‌کارسختی‌مقابل‌هوفنهایم‌داریم
به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند در شبی که در خانه‌اش از تیم انتهای جدولی هوفنهایم هشتاد دقیقه عقب بود، در نهایت موفق شد با حساب 3 بر 1 از سد آن بگذرد.
بعد از پایان این مسابقه توماس توخل گفت:" ما از همان ابتدای بازی فضاهای رو به بیرون را به خوبی پیدا کردیم اما نفوذهایمان آنقدری خوب نبودند که در نتیجه پیش بیافتیم. بعد از آن هوفنهایم به پرسینگ رو آورد و بچه‌های ما توپ‌هایشان را از دست می‌دادند که این مسئله نظم تیمم را به هم ریخت و آشفته کرد. تقریبا اواخر نیمه اول بود که کم کم شروع به فشار آوردن به حریف کردیم اما گلی نزدیم.
در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم هم از نظر جسمی و هم روحی، و بر توپ و میدان مسلط شدیم اما حریف هم در بازی خود از منطق موفقی پیروی می‌کرد که تا پایان برایش خوب جواب داد. بالاخره دقیقه هشتاد ورق برگشت و فضای پرشور خاصی هم بر زمین و هم بر سکوها حاکم شد. من کاملا راضی هستم زیرا خوب می‌دانستم امشب جلوی چه تیمی بازی می‌کنیم؛ تیمی که ابدا هیچ ربطی به رتبه‌اش در جدول ندارد."
یولیان ناگلزمن ،مربی هوفنهایم، هم گفت:" در نیمه اول باید نقشه خود را در زمین پی‌ریزی می‌کردیم. رویکرد خوبی داشتیم و تیم خطرناک‌تر زمین بودیم؛ اگر چه که مالکیت و تسلط کمتری بر توپ و میدان داشتیم. اگر در همین نیمه کوین فولاند موفق می‌شد گل دوم را هم برایمان بزند، روال بازی کاملا تغییر می‌کرد. با این حال صد درصد از عملکرد شاگردانم راضی بودم که به تیم میزبان حتی مجال بازی‌سازی هم ندادند و نگذاشتند شرایط خطرناکی در زمین ما به وجود بیاورند.
راستی در این نیمه رودی هم کارت قرمز گرفت؛ شاید می‌شد این کارت داده نشود اما شکایتی ندارم. بهرحال در نیمه دوم ده نفره شدن باعث شد از آن بازی‌ای که قصد داشتیم ارائه کنیم دور شویم. زدن گل مساوی توسط مخیتاریان جاده‌صاف‌کن دورتموند شد تا در دقایق باقیمانده هر کاری خواستند در زمین صورت دهند و در نهایت ما باختیم."

دیدگاه‌ها