کد خبر : 1307667 | 10 اسفند 1394 ساعت 11:38 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

تاریخ‌سازی مهاجم دورتموند در بوندس‌لیگا

در دیدار شب گذشته دورتموند مقابل هوفنهایم یک بازیکن برزیلی صدمین گل فصل را برای زردپوشان به ثبت رساند.

تاریخ‌سازی مهاجم دورتموند در بوندس‌لیگا
به گزارش "ورزش سه"، وبسایت رسمی باشگاه بروسیا دورتموند ساعتی بعد از پایان دیدار شب گذشته این تیم مقابل هوفنهایم که با حساب 3 بر 1 پایان یافت، آمار جالبی از این مسابقه ارائه کرد.

-از ابتدای سال 2016 تا امروز که حدود دو ماه از آن گذشته است، دورتموند تا امروز بدون شکست بوده است. این تیم که بعد از بایرن مونیخ در رتبه دوم جدول فصل جاری بوندسلیگا قرار دارد، در 10 بازی که سال جدید انجام داده نه برد و یک مساوی کسب کرده است؛ به عبارتی دیگر 31 امتیاز از 33 امتیاز ممکن.

-گلی که آدریان راموس در دقیقه 85 بازی امشب برای دورتموند وارد دروازه هوفنهایم کرد، صدمین گل زردپوشان وست‌فالن در 39 بازی رسمی انجام شده این تیم در فصل جاری بود.

-پی‌یر امریک اوبامیانگ 11 بازی پیاپی است که پای ثابت گلزنی برای دورتموند است. حال آنکه چنین گلزنی‌های سریالی را در تاریخ فوتبال فقط گرد مولر و یوپ هاینکس رقم زده بودند.

-هر بار هنریک مخیتاریان برای بروسیا گلزنی کرده، این تیم آن بازی‌اش را با برد به پایان رسانده است.

-سباستین رودی که در نیمه نخست مسابقه امشب گل هوفنهایم را وارد دروازه تیم میزبان کرد، در فصل جاری تنها دو گل به ثمر رسانده که اولی آن هم در دور رفت برابر همین دورتموند بوده است.

-ایلکای گوندوگان در فصل جاری تنها دوبار به عنوان بازیکن نیمکت‌نشین در یک دیدار ظاهر شده که هر دوی آن برابر هوفنهایم بوده است.

دیدگاه‌ها