کد خبر : 1307810 | 10 اسفند 1394 ساعت 17:35 | 43.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با برنامه Minuto Cero

اینیستا: علاقه‌ای به صحبت در مورد رونالدو ندارم

آندرس اینیستا در برنامه "Minuto Cero" شبکه مووی استار به صحبت در مورد بارسلونا پرداخت اما حاضر نشد در مورد رئال مادرید و رونالدو اظهارنظر کند.

اینیستا: علاقه‌ای به صحبت در مورد رونالدو ندارم
به گزارش "ورزش سه"، اینیستا شب گذشته در بازی مقابل سویا یک نیمه استراحت کرد و در بیست دقیقه پایانی وارد زمین شد. او مثل همیشه نقش مثبتی در برنامه های تهاجمی تیمش داشت.

ستاره بارسا در برنامه Minuto Cero و در مورد مثلث MSN بارسا گفت:" مسی، سوارز و نیمار، بهترین مهاجمانی هستند که تاکنون دیده ام و در تاریخ فوتبال دنیا نظیر ندارند. برای من هم تیمی هایم در تیم بارسا و نیز تیم ملی همیشه بهترین ها هستند."

قطعی بودن قهرمانی بارسا در لالیگا:" هنوز 12 بازی دیگر باقیمانده و راه دشواری را پیش رو داریم. هر بازی می تواند مثل یک فینال باشد. پیش از هر بازی چنین ذهنیتی داریم. امسال از بازی خودم زیر نظر انریکه لذت می برم. اگر خود واقعیم نباشم، انریکه به من میدان نخواهد داد."

وضعیت رئال و مصاحبه جنجالی رونالدو:" نه دوست دارم و نه میلی در من وجود دارد که بخواهم در مورد رئال و رونالدو صحبت کنم. نمی دانم در فکر رونالدو و هم تیمی هایش چه می گذرد و علاقه ای به فکر کردن در این مورد هم ندارم."

دیدگاه‌ها