کد خبر : 1308893 | 15 اسفند 1394 ساعت 11:45 | 12.5K بازدید | 2 دیدگاه

پشت پرده قهر فرهاد کاظمی از سیاه‌جامگان

سیاه‌جامگان در روزی که یک امتیاز کمترین حقش بود، بازی را به استقلال خوزستان باخت تا فرهاد کاظمی تصمیمی را که از مدت‌ها پیش درباره‌اش فکر کرده بود، به اجرا دربیاورد؛ ترک تیم.

پشت پرده قهر فرهاد کاظمی از سیاه‌جامگان
به گزارش ورزش سه"،  او بعد از اینکه در سالن کنفرانس به پرسش‌های خبرنگاران خوزستانی پاسخ گفت، در رختکن با شاگردانش خداحافظی کرد و در حالی که تصمیم به ماندن در تهران گرفته بود، تیم را فرستاد مشهد.

 بعد از این جدایی که هیچ نامی از «استعفا» در آن نبود، گفتند فرهاد کاظمی به دلیل مشکلات مالی و همچنین تاکتیک ناپذیری بازیکنان چنین تصمیمی گرفته و برنامه‌ای هم برای بازگشت به مشهد و حضور در تمرین‌های سیاه‌جامگان ندارد.

هنوز یادمان نرفته این حرف مدیرعامل سیاه‌جامگان را که «فرهاد کاظمی تا امروز حتی یک ریال نگرفته اما اعتراض هم نمی‌کند.» محمدرضا عباسی این را در واکنش به ادعاهای رضا شاهرودی- دستیار کاظمی که هفته پیش تهدید به استعفا کرده بود- به زبان آورد و حالا برای این‌که به خاطر بی‌پولی از او خرده نگیرند، می‌گوید: «فرهاد کاظمی تاکنون یک ریال هم نگرفته اما بسیار بزرگتر از این حرف‌هاست که بخواهد به خاطر پول چنین تصمیمی بگیرد. او فشار زیادی را تحمل می‌کرد و از این ناراحت بود که بازیکنان دستوراتش را در زمین پیاده نمی‌کنند و در حالی که می‌توانستیم ببریم، خیلی راحت بازی را به استقلال خوزستان واگذار کردیم. ما هم از نتیجه بازی اهواز راضی نیستیم و اگر فرهاد کاظمی بخواهد، بازیکنان را جریمه می‌کنیم. البته مشکل آنقدرها هم جدی نیست. خودم با کاظمی تماس می‌گیرم و او را برمی‌گردانم. قول می‌دهم او از فردا تیم را تمرین بدهد.»

البته که فرهاد کاظمی برمی‌گردد و امیدوار است که وقتی برگشت، قهر مصلحتی‌اش جواب داده باشد. او بی‌آنکه حرفی از استعفا بزند، با بازیکنان سیاه‌جامگان خداحافظی کرد و گفت با آنها به مشهد برنمی‌گردد. حال آن‌که پیش‌ از این تصمیم، تمرین روز شنبه را تعطیل کرده بود تا هم یک روز استراحت کند و هم به تیمش شوک داده باشد. این در واقع محکم‌ترین دلیل است برای قهر فرهاد کاظمی که خوب می‌داند از چه راهی بازیکنانش را تنبیه کند و برای دریافت پول  به باشگاه فشار بیاورد.

 او خوب می‌داند که توان مالی سیاه‌جامگان به تغییر تکراری کادر فنی و استخدام چهارمین سرمربی در یک فصل، نمی‌رسد و از همین رو تصمیم گرفته با یک قهر مصلحتی هم پولش را از باشگاه بگیرد و هم به تیم و بازیکنانش شوک بدهد.

دیدگاه‌ها