کد خبر : 1308950 | 15 اسفند 1394 ساعت 13:40 | 19.8K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش تند سرمربی نفت به شایعات

منصوریان: واگذاری نفت فاجعه بزرگی است

علیرضا منصوریان با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

منصوریان: واگذاری نفت فاجعه بزرگی است
به گزارش "ورزش سه"، سرمربی نفت در ابتدای صحبت هایش با تشکر از رسانه ها بابت پوشش درگذشت مربی بدنساز تیمش فوت دارستانی را بار دیگر به خانواده وی و جامعه فوتبال تسلیت گفت.

منصوریان در ادامه درباره این دیدار گفت: اگر بتوانیم از شرایط میزبانی مان استفاده کنیم و در این شرایط سخت روحی و روانی استفاده کنیم مطمئنا به نتیجه خواهیم رسید. بازیکنها با توجه به اتفاقات اخیر هم قسم شدند تا پایان مسابقات بردها را به خانواده ایشان تقدیم کنند.

وی ادامه داد: با توجه به نتایجی که رقم خورده ما جایگاه چهارم را نشانه گرفته ایم.

سرمربی نفت در مورد شرایط مالی این تیم گفت: اینطور نیست که وقتی عزیزی می گوید ما علاقه ای به تیمداری نداریم حق 17 میلیون شهروند تهرانی را نادیده بگیریم. ما در گذشته با تجربه ای که از منحل شدن تیم هایی مثل بانک ملی، پوران و... به دست آوردیم.

عملکرد نفت در فصل گذشته با لبخندی که با حیدر گفتن هایش در جده و ... به جا گذاشت نمی توان قیمت گذاری کرد. ما نیاز به ردیف بودجه داریم برای آینده نفت. نمی شود یک روز عزیزی بیاید و بگوید فوتبال را دوست دارم و عزیز دیگر بگوید نمی خواهم. ما امروز برای گرفتن هتل هم مشکل داشتیم و این در شان نفت و بازیکنان این تیم نیست.

وی در ادامه گفت: با توجه به تجربه پرسپولیس ما نیز فردا با پیراهن مشکی به میدان خواهیم رفت و با توجه به این عزیز در چند رشته فعالیت داشته اند همه باید به او احترام بگذاریم.

سرمربی نفت درباره شرایط بین ایران و عربستان گفت: من اکنون نماینده ایران نیستم اما به دیدن لاموشی رفتم و از او خواستم شرایط ایران را بگوید. او گفت خیلی کم پیش می آید که بتوانند خیلی راحت در خیابان قدم زد و این امنیت ایران فوق العاده است. به نظرم به کشور ایران با توجه به امنیتی که دارد حسادت می شود.

منصوریان اعلام کرد در ادامه فصل بدنساز دیگری به تیم اضافه نمی شود و این بار به دیگر اعضای کادرفنی تیم سپرده می شود و با توجه به 22 ماهی که با ایشان کار کردیم از نظر بدنی شرایط خوبی داریم.

سرمربی نفت در پایان درباره مشکلاتی که با مدیریت باشگاه گفت: اینکه سال پیش همه علاقمند به حفظ تیم بودند و در این فصل همه اظهار بی علاقگی می کنند جالب است. با توجه به بودجه ای که برای تیم در نظر گرفته بودند و آقای زنگنه هم آن را امضا کردند و در اختیار قرار دادند اکنون به تیم نرسیده است.
وی ادامه داد: آقای جوادی اعلام کردند علاقه ای به تیمداری نیستند و این خیلی برای ما ناامید کننده بود. من از این عزیزان می خواهم پیش از اینکه چنین مسوولیتی می گیرند این بی علاقگی را اعلام کنند و بعد از آن نگویند ورزشی نیستم و نمی خواهم. اینکه می گویند باید نفت را روی پا نگه دارند و فصل بعد واگذار کنند باید بگویم واگذاری نفت بزرگترین فاجعه برای جوانان تهران است.

دیدگاه‌ها