کد خبر : 1309234 | 16 اسفند 1394 ساعت 15:11 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: بارسلونا با دپورتیوو تبانی نکرد

بارسلونا که قهرمانیش مسجل شده بود، در آخرین بازی فصل گذشته در نوکمپ و در حالیکه 2-0 از دپورتیوو پیش بود، در نهایت دو گل دریافت کرد و دپور با همان تساوی در لالیگا ماندنی شد. نتیجه ای که حکم به سقوط ایبار داد.

انریکه: بارسلونا با دپورتیوو تبانی نکرد
به گزارش "ورزش سه"، البته ایبار به لطف مشکلات مالیاتی باشگاه الچه در لالیگا ماندنی شد و این الچه بود که راهی دسته پایین تر شد. با این حال در آن مقطع هواداران ایبار سهل انگاری و حتی عده ای تبانی بارسلونا و دپور را عامل سقوط ایبار تلقی کردند. بارسا امروز در زمین ایبار به میدان خواهد رفت و ممکن است با واکنش تند هواداران این تیم در ورزشگاه ایپوروئا نیز روبرو شد.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی و در رابطه با خشم هواداران ایبار گفت:" تبانی با دپور برای سقوط ایبار؟ کسانی که چنین عقیده ای دارند بهتر است آن بازی را یک بار دیگر ببینند. ما 2-0 جلو بودیم و تیم برتر میدان.

گل اول را وقتی دریافت کردیم که یک بازیکن ما بیرون بود و 10 نفره بودیم. دپور چیزی برای از دست دادن نداشت و با بازی شجاعانه خود یک گل دیگر نیز به ما زد. وجدان من و همه بازیکنان بارسلونا نسبت به آن تساوی راحت است. کسی نمی تواند ما را به چیزی متهم کند. بارسا همه تلاشش را کرد اما فوتبال همین است و نمی توان همواره پیروز شد."

دیدگاه‌ها