کد خبر : 1309365 | 16 اسفند 1394 ساعت 21:35 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: همان جایی هستیم که می خواستیم

بارسلونا ساعتی پیش به راحتی توانست در زمین ایبار به لطف دو گل مسی و گل های سوارز و منیر، این تیم را 4-0 شکست داده و صدرنشینی خود را مستحکم تر کند.

انریکه: همان جایی هستیم که می خواستیم
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا حالا با یک بازی بیشتر، 11 امتیاز از اتلتیکو مادرید پیش افتاده است. لوئیس انریکه در نشست خبری این بازی گفت:" پنجشنبه مقابل رایو(برتری 5-1 بارسا) عالی و تماشایی بازی کردیم و امروز حتی از آن روز هم بهتر بودیم. در همه خطوط برتر از حریف ظاهر شدیم. حرکاتمان با توپ سریع بود و کنترل بازی را در دست داشتیم.

زمین ایبار زمین دشواری برای کسب پیروزی است. اینکه تا این اندازه خوب هستیم مرا نگران نمی کند. بازیکنان آنچه که دوست دارند را در زمین انجام می دهند، تلاش و تلاش برای کسب پیروزی.

ما تا زمانیکه از لحاظ ریاضی قهرمانیمان حتمی نشده باشد خیالمان راحت نخواهد شد. در باد این فاصله امتیازی نخواهیم خوابید. امروز همان جایی هستیم که می خواستیم باشیم. به حساس ترین مقطع فصل رسیده ایم و هنوز بازی های زیادی در پیش است. تیم را در حال پیشرفت می بینم و بازیکنان همچنان جاه طلبی خود را حفظ کرده اند."

گلزنی منیر:" او را در شرایط خوبی می بینم. منیر کم بازی کرده ولی هرگاه به میدان رفته برای ما مفید واقع شده است. این مساله برای بازیکن جوانی مثل منیر که بازی های زیادی به او نمی رسد پیچیده است. او آینده خوبی در پیش دارد و مسیر درستی را هم طی می کند."

دیدگاه‌ها