کد خبر : 1309385 | 16 اسفند 1394 ساعت 23:16 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

ماسکرانو: کارت زردم مقابل ایبار عمدی نبود

مدافع آرژانتینی بارسلونا با دریافت پنجمین کارت زرد خود از دیدار بعدی تیمش مقابل ختافه محروم شد.

ماسکرانو: کارت زردم مقابل ایبار عمدی نبود
به گزارش "ورزش سه"، کارت زرد ماسکرانو مقابل ایبار حاشیه های جدیدی را برای این بازیکن آرژانتینی ایجاد کرده است. بسیاری معتقد هستند ماسکرانو با دریافت عمدی کارت زرد پنجم خود سعی کرده تا  از محرومیت احتمالیش برای جدال چند هفته آینده مقابل رئال مادرید، جلوگیری کند. با این حال ماسکرانو پس از بازی این مسئله را رد کرد.

مدافع آرژانتینی بارسلونا گفت:" ما در شرایط دو به یک در برابر حریف بودیم و من ترجیح دادم تا ضد حمله آن ها راخنثی کنم. هیچ قصد قبلی برای گرفتن این کارت زرد وجود نداشت و هیچ فردی هم به من نگفته بود که این کار را انجام دهم. با این حال اتفاق خوبی است چرا که می توانم کمی استراحت کنم."

ماسکرانو در ادامه پیرامون یپروزی مقابل ایبار گفت:" انگیزه ما این است تا به همین روند خود ادامه دهیم. می خواهیم همچنان صدرنشین باشیم و به حریفانمان اجازه سود بردن از اشتباهاتمان را ندهیم. هنوز 10 بازی دیگر باقی مانده است."

جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی بارسلونا نیز در مورد پیروزی مقابل ایبار گفت:" همه مسائل را درون زمین به خوبی انجام دادیم و از بازیکنان و مربی به خاطر تصمیماتش تشکر می کنم. البته هنوز بازی هایی باقی مانده و ما فعلا قهرمان لالیگا نشده ایم."

دیدگاه‌ها