کد خبر : 1310522 | 21 اسفند 1394 ساعت 18:26 | 39K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه ابهام در مورد وضعیت نیمار

انریکه: بهترین تصمیم را درمورد نیمار خواهیم گرفت

سرمربی بارسلونا همچنان از اظهار نظری شفاف پیرامون تصمیم باشگاهش در مورد حضور نیمار در رقابت های ملی تابستانی، پرهیز می کند.

انریکه: بهترین تصمیم را درمورد نیمار خواهیم گرفت
به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، در نشست خبری پیش از بازی مقابل ختافه تاکید کرد که هنوز با سرمربی برزیل در مورد نیمار گفت و گو نکرده اما قطعا بهترین تصمیم را در این مورد اتخاذ خواهد کرد.

انریکه در گفت و گو با خبرنگاران گفت:" هنوز با دونگا ملاقات نکرده ام اما به زودی این اتفاق خواهد افتاد. من به هیچ عنوان در مورد این مسئله نگران نیستم. تنها نگرانی من مربوط به بازی مقابل ختافه می شود. من به دونگا گوش خواهم کرد و آن گاه بهترین تصمیم را در مورد نیمار و همچنین رافینیا اتخاذ خواهیم کرد. اما ما قطعا آنچه برای بازیکنان بهتر است را در نظر خواهیم گرفت. آنچه باعث می شود تا آن ها در آمادگی کامل باشند. کار من گاهی اوقات این است که اجازه ندهم مردم از درون ذهن من اطلاع پیدا کنند. بار دیگر تکرار می کنم که ما تصمیمی را اتخاذ می کنیم که برای نیمار بهتر است."

سرمربی بارسلونا در ادامه پیرامون وضعیت تیمش در جدول رده بندی رقابت های لالیگا گفت:" سخت ترین حریف ما اتلتیکو مادرید است و پس از آن ها رئال مادرید قرار دارد. تنها چیزی که الان می خواهم در مورد آن صحبت کنم، کسب سه امتیاز مقبال ختافه خواهد بود. ما اختلاف خوبی با اتلتیکو داریم اما شما اگر به آلمان نگاه کنید شرایطی مشابه را تا هفته های گذشته می دیدید. با این حال چند نتیجه باعث شد تا اختلاف در صدر کمتر شود و اگر دورتموند می توانست در خانه مقابل بایرن پیروز شود، اختلاف در بوندس لیگا به دو امتیاز کاهش پیدا می کرد."

دیدگاه‌ها