کد خبر : 1310594 | 22 اسفند 1394 ساعت 08:30 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بارسلونا - ختافه

بارسلونا و ختافه دیداری کوچک در سطح دو شهر بارسلون و مادرید با یکدیگر برگزار می کنند.

پیش بازی بارسلونا - ختافه
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا قصد دارد در ادامه درخشش خیره کننده اش در فصل جاری، ختافه را نیز از نوکمپ با یک پیروزی پر گل بدرقه کند.

بارسلونا

36 بازی بدون شکست و شکستن رکورد تاریخ فوتبال اسپانیا، کمترین دستاورد لوئیس انریکه و شاگردانش تا اینجای فصل بوده است. آن ها 8 امتیاز بیشتر از تیم دوم جدول اندوخته اند و با دشمن دیرینه نیز در رتبه سوم، 12 امتیاز اختلاف دارند. همه چیز به کام بارسلونا است اما آن ها قصد ندارند در حساس ترین مقطع فصل کوتاه بیایند. بازگشت نیمار از محرومیت بار دیگر مثلث مخوف MSN را در خط حمله تکمیل می کند با این حال ممکن است سرمربی اسپانیایی با توجه به دیدار حساس مقابل آرسنال در میانه هفته، به بعضی بازیکنان اصلیش استراحت بدهد. بارسا در دیدار رفت علی رغم پیروزی 2-0 در خانه ختافه، روز سختی را سپری کرد. با این حال اوضاع قطعا در نوکمپ متفاوت خواهد بود.

ختافه

ایستادن در رتبه شانزدهم و کسب تنها 27 امتیاز کار تیم شهر مادرید را برای بقا در فصل جاری لالیگا دشوار کرده است. فاصله ختافه تا مرز سقوط تنها 1 امتیاز است و آن ها به خوبی می دانند که تک تک امتیازات تا هفته پایانی تا چه اندازه حائز اهمیت است. ختافه در بازی رفت مقابل بارسلونا نمایش شجاعانه ای داشت و امیدوار است تا بار دیگر این نمایش را در نوکمپ هم تکرار کند. فرم ختافه در 5 بازی اخیر فوق العاده ناامید کننده بوده و آن ها در چهار بازی شکست خورده اند.

دیدگاه‌ها