کد خبر : 1310978 | 24 اسفند 1394 ساعت 01:18 | 60.5K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد شدید زیزو از بازیکنان رئال

زیدان: اینگونه به جایی نخواهیم رسید

رئال مادرید امشب در دیداری دشوار و در شرایطی که نیمه دوم اسفباری را به نمایش گذاشت، موفق شد به لطف گل دقیقه 90 کاسیمیرو برابر لاس پالماس به برتری 2-1 دست یابد.

زیدان: اینگونه به جایی نخواهیم رسید
به گزارش "ورزش سه"، رئالی ها که نیمه اول را با اندوخته یک گل به رختکن رفته بودند، نیمه دوم تحت تاثیر بازی خوب لاس پالماس قرار گرفتند. آنها دقیقه 88 گل تساوی را دریافت کردند اما کمتر از دو دقیقه بعد کاسیمیرو فرشته نجات شد و رئال را از یک تساوی تلخ نجات داد.

زیدان در نشست خبری پس از بازی گفت:" بخاطر نمایش نیمه دوممان نگرانم. با این حال مهم کسب سه امتیاز بود. فردا باید فیلم بازی را ببینم. تکرار می کنم که بسیار نگران شکل بازی خودمان در نیمه دوم هستم. توجه ما به لیگ قهرمانان نیست. بازیکنان می دانند که باید روی لالیگا هم تمرکز کنند.

اگر می خواهیم به کسب یک جام در این فصل امیدوار باشیم، باید بهتر از اینها بازی کنیم. واضح است که اینگونه به هیچ جا نمی رسیم. اگر بخواهیم مثل نیمه دوم این بازی ظاهر شویم، نباید به فتح جام در این فصل امیدوار باشیم. اطمینان دارم که امشب می توانستیم بسیار بهتر بازی کنیم.

لاس پالماس عالی بود و ما را بسیار به دردسر انداخت. توپ های زیادی را از دست دادیم. با این حال فکر نمی کنم نتیجه بازی غیرعادلانه بوده باشد. بیشتر این شکل بازیمان بود که نگرانم کرده است."

دیدگاه‌ها