کد خبر : 1311681 | 27 اسفند 1394 ساعت 09:08 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

انریکه: از تقابل با هیچ تیمی نمی‌ترسیم

لوئیس انریکه،‌سرمربی بارسلونا عنوان کرد که تیمش در دور بعد از تقابل با هیچ تیمی ترسی ندارد.

انریکه: از تقابل با هیچ تیمی نمی‌ترسیم
به گزارش "ورزش سه"،‌پس از پیروزی 2-0 در امیریتس،‌آرسنال شب گذشته موفق شد 3-1 حریف خود را در نوکمپ شکست دهد و با نتیجه 5-1 به دور بعد صعود کند. حال از بین تیم‌های بایرن مونیخ،‌اتلتیکومادرید،‌رئال مادرید،‌پاری سن ژرمن،‌منچسترسیتی، ولفسبورگ و بنفیکا، یک تیم حریف بارسا می‌شود و انریکه عنوان کرد که آنها ترسی از هیچ کدام ندارند.
او گفت:" تنها تیمی که نمی‌خواهم با آن روبرو شوم بارسا است. مشخصا بازیکنان خاصی داریم ولی در پایان این رقابت‌ها باید توپ ها را به گل تبدیل کرد و نتیجه گرا بود. خوشحالیم که نیمار،‌مسی و سوارز در خط حمله هستند. نتیجه بازی امروز بدین معناست که یکی از کاندیدهای قهرمانی از رقابت‌ها حذف می‌شود که برای ما خیلی خوب است. حالا باید صبر کنیم تا ببینیم قرعه کشی چطور می‌شود."
انریکه درباره شرایط تیم‌های انگلیسی گفت:" آنها با وجود خریدهایی که داشته اند،‌نتایجی که انتظار می‌رفت را نمی‌گیرند و باید این موضوع بررسی شود. عجیب است که منچسترسیتی برای اولین بار به دور یک چهارم صعود کرده است. این موضوع باید بررسی شود ولی به داده ها و اطلاعات دقیقی نیاز هست."
انریکه درباره بازگشت بایرن مونیخ و برتری 4-2 آنها گفت:" برای پپ خیلی خوشحالم. مستحقش بود. تیم او هیچگاه کم نمی‌اورد و قرعه سختی هم داشت. سال گذشته آنها را شکست دادیم بنابراین قرعه امسال می‌تواند هیجان انگیزتر هم باشد."

دیدگاه‌ها