کد خبر : 1311791 | 27 اسفند 1394 ساعت 18:54 | 38.8K بازدید | 0 دیدگاه

نامه هواداران تراکتور علیه آقای کارشناس

هواداران تراکتورسازی با ارسال نامه سرگشاده به رییس صداوسیما از کارشناسان صداو سیما انتقاد کردند.

نامه هواداران تراکتور علیه آقای کارشناس
به گزارش "ورزش سه"، نامه سرگشاده هواداران تراکتور به مدیر کل صدا وسیما به شرح زیر است:

بنام خدا
جناب آقاى سر افراز ریاست محترم سازمان صدا و سیماى جمهورى اسلامى ایران

گفته هاى پر از حب و بغض کارشناس تلویزیونى بازی های لیگ قهرمانان آسیا بار دیگر ثابت کرد سیاستهاى ملى صدا و سیما فقط در راس سران این رسانه نیست.

براى چندمین بار شاهد بودیم امیر حاج رضایى براى خوش خدمتى به مجموعه نود و براى کوبیدن سرمربى تراکتورسازى حاضر است اطلاعات غلط به میلیونها هوادار آذربایجانى ، تراکتورسازى دهد و تا آن حد اسیر عقده هاى درونى است که از شکست نماینده جمهمورى اسلامى ایران مسرور میشود و حتى نمیتواند خوشحالى خویش در برنامه زنده تلویزیونى را کنترل کند .

مدیریت محترم صدا و سیما چگونه اجازه میدهد فردیکه حقوق بگیر یک باشگاه دسته اولى است در بازیهاى بین المللى نمایندگان ایران به عنوان کارشناس حضور داشته و سلایق شخصى اش را اعمال کند .

هواداران پر شور تراکتورسازى خود نقدهایى به عملکرد گذشته آقاى قلعه نویى داریم اما امروز که تحول شگرف تاکتیکى این تیم را می بینیم و شاهد صدرنشینى تیممان در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا هستیم، اجازه نمیدهیم یک کارشناس که خود روزى در اصفهان به واسطه امیر قلعه نویى قراردادهاى میلیونى بسته است به خاطر اختلافات مجرى برنامه نود با سرمربى تراکتورسازى در نقش بلندگوى آقاى فردوسى پور به تضعیف تراکتورسازى بپردازد.

در پایان از مدیریت صدا و سیما درخواست داریم اجازه ندهید برنامه هاى ورزشى محل  تسویه حسابهاى شخصى و بنگاه افرادى شود که در پشت پرده براى جریانهاى دیگرى سخن میگویند و پیش زمینه قراردادهاى میلیونى خود را اجرا میکنند ، برنامه هاى ورزشى باید بى طرف باشد  چرا که مخاطب این برنامه ها عموم مردم و هواداران و احساسات میلیونها انسان پاک می باشد.

دیدگاه‌ها