کد خبر : 1313459 | 10 فروردين 1395 ساعت 14:46 | 39.4K بازدید | 0 دیدگاه

دیگر هدفی جز بقا در لیگ برتر نداریم

عبدی: جوانی کردیم، مالک باشگاه ببخشد

کاپیتان تیم فوتبال راه آهن اعتقاد دارد بعد از جلسه با مالک باشگاه تمام مشکلات حل شده است.

عبدی: جوانی کردیم، مالک باشگاه ببخشد
بهادر عبدی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره مشکلات ایجاد شده پیرامون باشگاه راه آهن و اعتصاب در تمرینات می گوید: جلسه خیلی خوبی را با آقای کیانیان مالک باشگاه برگزار کردیم، در این جلسه تمام مشکلات را بازگو کردیم. آقای کیانیان گلایه هایی را از ما بازیکنان بابت مشکلات ایجاد شده در تمرینات داشت اما با صحبت هایی که انجام شد ما همه مسائل را پذیرفتیم و قرار بر این شد تا از امروز کار خود را دوباره آغاز کنیم و در تمرینات حاضر شویم.

وی درباره اتفاقات تمرین دیروز راه آهن اینطور توضیح می دهد: یکسری مشکلات وجود داشت و ما هم به نمایندگی از تمام بازیکنان سعی داشتیم مشکلات را حل کنیم. به هرحال آن اتفاقات رخ داده اما پس از جلسه ای که با آقای کیانیان داشتیم هرگز دوست ندارم در مورد این مسائل صحبتی را انجام دهم.  به هر حال ما بازیکنان از عدم دریافت مطالباتمان ناراحت بودیم و آن مسائل پیش آمد، انشااله با قول هایی که مالک باشگاه به ما داده همه چیز رفع می شود و در بازی های آینده با تمام قوا حضور پیدا می کنیم تا تیم در لیگ برتر حفظ شود و بتوانیم این تیم ریشه دار را از بحران نجات دهیم.

کاپیتان تیم فوتبال راه آهن اینطور صحبت هایش را ادامه می دهد: ما در جلسه ای که با آقای کیانیان داشتیم بابت اتفاقات اخیر از ایشان عذرخواهی کردیم. آقای کیانیان در روزهای گذشته درگیر مسائل شخصی خود بودند و به همین خاطر کمتر فرصت می کردند به امور باشگاه راه آهن نظارت کنند اما بعد از این جلسه متوجه شدیم که ایشان انرژی بسیار مثبتی دارد و دوست دارد که با حضور در کنار اعضای تیم هدفی که برای راه آهن تعریف شده است را محقق کند.

عبدی درباره اینکه سعید رمضانی امور اجرایی باشگاه راه آهن را برعهده گرفته  و با توجه به اتفاقات گذشته آیا مشکلی میان او و سایر بزرگان تیم با رمضانی وجود ندارد عنوان می کند: رمضانی با نظر آقای کیانیان در تیم حضور دارد، با دستوری که مالک باشگاه صادر کرده ما تمام مشکلات را فراموش کردیم و تنها هدفی که داریم کمک به مجموعه راه آهن است انشاالله بتوانیم این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم تا مالک باشگاه از ما راضی باشد.

کاپیتان تیم فوتبال راه آهن اینطور صحبت هایش را به پایان می برد: امیدوارم همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم تیم راه آهن را در لیگ برتر حفظ کنیم. در حال حاضر هیچ دغدغه ای بالاتر از اینکه تیم راه آهن در لیگ برتر حفظ شود در مجموعه ما وجود ندارد. خوشحالم که همه اعضای تیم دست به دست یکدیگر دادند تا این مهم محقق شود، امیدوارم حمایت های لازم هم انجام شود تا مشکلی از این بابت هم پیش نیاید.

دیدگاه‌ها