کد خبر : 1313606 | 11 فروردين 1395 ساعت 11:22 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

آذری: عمان گزینه خوبی برای میزبانی است

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن معتقد است که اگر کشور عمان برای میزبانی بازی‌های تیم‌های ایرانی مقابل تیم‌های عربستانی انتخاب شود، گزینه خوبی خواهد بود.

آذری: عمان گزینه خوبی برای میزبانی است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، سعید آذری در خصوص آخرین تصمیم نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و فدراسیون فوتبال برای انتخاب کشوری ثالث جهت میزبانی از تیم‌های عربستانی اظهار داشت: هنوز فدراسیون فوتبال چیزی را به طور رسمی به ما اعلام نکرده و به همین دلیل هنوز خودمان هم بی‌خبر هستیم.


وی درباره اینکه انتخاب کشور عمان به نظر نهایی شده و علی کفاشیان هم اعلام کرده فدراسیون فوتبال عمان اعلام آمادگی کرده است، اظهار داشت: با توجه به بازی‌هایی که پرسپولیس در عمان برگزار کرد و اردوی خوبی که در این کشور داشت، به نظر مشکلی در این کشور برای ما وجود نخواهد داشت. روابط دیپلماتیک سیاسی و ورزشی ما با عمان خوب است و مشکلی از این بابت نداریم.


مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن که پیش از این اعلام کرده بود ما کشور تاجیکستان را به عنوان میزبان اعلام خواهیم کرد و چرا این تصمیم عملی نشد، خاطرنشان کرد: ما این کشور را به فدراسیون فوتبال پیشنهاد دادیم تا آنها موضوع بررسی کنند. در بررسی‌ها مشخص شد که تاجیکستان زمین چمن مصنوعی دارد و چون بچه‌های ما به بازی روی چمن مصنوعی عادت ندارند، به همین دلیل این پیشنهاد نهایی نشد.


آذری تأکید کرد: اکنون ما همه چیز را از نظر فنی باید بررسی کنیم. عمانی‌ها نیز روابط خوبی با ما دارند و از پرسپولیسی‌ها استقبال خوب کرده‌اند. بازی‌های دوستانه خوبی هم برگزار شده و شاید بازی دوم پرسپولیس به دلیل درگیری نیمه کاره ماند، اما این موضوع هم در جریان بازی بوده و اتفاق غیر عادی نبوده است. به نظرم کشور عمان انتخاب خوبی برای میزبانی ما باشد.


مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در ادامه و با اشاره به دیدار این تیم مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: بازیکنان ما امروز به تبریز می‌روند و امیدوارم بتوانیم مقابل گسترش فولاد پیروزی خوبی کسب کنیم تا هم در بالای جدول شرایط‌مان را حفظ کنیم و هم روحیه مضاعفی برای بازی هفته آینده مقابل بنیادکار بگیریم.

دیدگاه‌ها