کد خبر : 1313836 | 13 فروردين 1395 ساعت 09:00 | 35.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

زیدان و چالش مورینیو شدن در ال کلاسیکو

زین الدین زیدان سه ماه پس از نشستن روی نیمکت رئال، در دشوارترین و پیچیده ترین شرایط ممکن به بازی حساس مقابل بارسلونا رسیده است.

زیدان و چالش مورینیو شدن در ال کلاسیکو
به گزارش "ورزش سه"،  رئال مادرید در شرایطی روز شنبه باید به مصاف بارسلونا برود که با این تیم 10 امتیاز اختلاف امتیاز دارد و از سوی دیگر بارسا در 39 بازی گذشته خود بی شکست بوده است. رئال که از کسب عنوان قهرمانی در لالیگا و کوپا دل ری ناامید است، تنها امیدش کسب عنوان قهرمانی در دشوارترین چالش ممکن یعنی لیگ قهرمانان است و برای کسب روحیه لازم به منظور رویارویی با ولفسبورگ در یک چهارم نهایی این جام، به کسب یک نتیجه مطلوب برابر بارسلونا نیاز دارد اما این ماموریتی بس دشوار برای زیدان خواهد بود.

آخرین بار که رئال در نوکمپ موفق به کسب پیروزی شده است به فصل 2012-2013 و دیدار برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری بر می گردد که با مورینیو به عنوان مربی موفق به شکست 3-1 بارسا شد. در لالیگا نیز آخرین بار رئال با مورینیو در فصل 2011-2012 در نوکمپ بر بارسا پیروز شده است. رئال با شکست 2-1 بارسا گام مهمی به سوی قهرمانی لالیگا برداشت که آخرین عنوان قهرمانی این تیم در لالیگا تا به امروز محسوب می شود. زیدان برای تکرار موفقیت مورینیو کار دشواری روز شنبه در پیش خواهد داشت.

همچنین از فصل 2008-2009 تا به امروز، هیچ یک از مربیان رئال نتوانسته اند در اولین مصافشان با بارسلونا به پیروزی دست یابند و همگی اولین دوئلشان را به بارسا واگذار کرده اند. آخرین بار این برند شوستر بود که فصل 2007-2008 در اولین رویارویی اش با بارسلونا موفق به شکست 1-0 این تیم در نوکمپ شد. پس از او، خوان ده راموس، پیگرینی، مورینیو و آنچلوتی، اولین دوئل خود با بارسلونا را به این تیم واگذار کرده اند. باید دید سرنوشت زیدان در اولین مصافش با بارسلونا چه خواهد شد؟

دیدگاه‌ها