کد خبر : 1313843 | 13 فروردين 1395 ساعت 12:30 | 34.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

آمار شگفت انگیز رئال در ال کلاسیکو با BBC

رئال مادرید از سال 2013 که بیل به رئال مادرید پیوست و مثلث BBC در این تیم شکل گرفت، هرگز نتوانسته با این مثلث برابر بارسلونا به پیروزی دست یابد.

آمار شگفت انگیز رئال در ال کلاسیکو با BBC
به گزارش "ورزش سه"، بیل، بنزما و کریستیانو رونالدو، مثلث زهردار BBC را در رئال شکل داده اند اما این سه بازیکن وقتی همزمان در کنار هم در ال کلاسیکو به میدان رفته اند، نتیجه ای جز شکست برای رئال حاصل نشده است.

از سال 2013 تا به امروز که بیل به رئال پیوست، رئال مادرید در سه بازی با حضور مثلث BBC به مصاف بارسلونا رفته و جالب و عجیب اینکه هر سه بار مغلوب آبی اناری ها شده است. در سه بازی دیگر که BBC حضور نداشته، رئال دو بار پیروز شده و یک بار نیز مساوی کرده است.

اولین بار بیل در سال 2013 موفق به حضور در ال کلاسیکو شد اما آنچلوتی ترجیح داد تا بنزما را روی نیمکت بنشاند. با حضور بنزما از دقیقه 60 بجای بیل، مثلث BBC در ال کلاسیکو شکل نگرفت و رئال هم 2-1 بازنده شد.

در بازی برگشت اما بیل، بنزما و رونالدو هر سه همزمان در مقابل بارسلونا به میدان رفتند اما رئال 4-3 در برنابئو شکست خورد. همان فصل رئال بدون رونالدو اما با بیل و بنزما در فینال کوپا دل ری به مصاف بارسا رفت و 2-1 پیروز شد.

فصل 2014-2015، رئال بازهم بدون مثلث BBC برابر بارسا قرار گرفت(بیل مصدوم بود) و 3-1 به برتری دست یافت. در دو مصاف بعدی رئال و بارسا که هر دو بار آبی اناری ها پیروز شدند(2-1 و 4-0) مثلث BBC در زمین حضور داشت.

حال باید دید رئال روز شنبه که BBC را سرحال و آماده در نوکمپ به همراه خواهد داشت، چه نتیجه ای کسب خواهد کرد و آیا قادر خواهد بود به طلسم شکست هایش در ال کلاسیکو با این مثلث پایان دهد یا خیر.

دیدگاه‌ها