کد خبر : 1314191 | 14 فروردين 1395 ساعت 17:08 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

ویلا 0-4 چلسی

پیروزی پرگل چلسی در خانه استون ویلا

دیدار تیم های استون ویلا و چلسی لحظاتی پیش با نتیجه 4-0 به سود چلسی به اتمام رسید تا این تیم با دو بازی بیشتر با لیورپول هم امتیاز شود.

پیروزی پرگل چلسی در خانه استون ویلا
به گزارش "ورزش سه"، استون ویلا که با 16 امتیاز در رده انتهای جدول قرار داشت و به فاصله 7 هفته تا پایان لیگ برتر تقریبا سقوطش حتمی به نظر می رسید، میزبان چلسی رده دهمی بود.

بازی با حملات چلسی آغاز شد و آبی پوشان کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتند. چلسی می توانست در بیست دقیقه ابتدایی نیمه اول به گل نیز برسد اما آنها برای رسیدن به این مهم تا دقیقه 25 صبر کردند. همکاری عالی اوبی میکل با آسپلیکوئتا و سانتر کوتاه این بازیکن با ضربه دقیق لوفتوس چیک همراه شد تا گل اول بازی به ثبت برسد.

پیش از این گل، لوئیک رمی دقیقه 23 به دلیل آسیب دیدگی جای خود را به پاتو داد تا این ستاره برزیلی 63 روز پس از پیوستنش به چلسی برای این تیم به میدان برود. همین بازیکن دقیقه دوم از وقت های اضافه نیمه اول، یک پنالتی از سیسوخو گرفت و خودش نیز آن را به گل دوم چلسی تبدیل کرد. نیمه اول با همین دو گل به سود چلسی به اتمام رسید.

چلسی نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و خیلی زود نیز به گل رسید. دقیقه 47 ویلیان از نیمه زمین حرکتی عالی را پایه ریزی کرد، پاس او به اسکار و یک و دوی این بازیکن با پاتو موجب شد توپ در موقعیتی استثنایی به پدرو برسد و این بازیکن نیز با ضربه ای دقیق از درون محوطه جریمه موفق شد چلسی را به گل سومش برساند.

چلسی دقیقه 54 به گل چهارم نیز دست یافت. شوت فنی پاتو را دروازه بان ویلا ناقص دفع کرد اما در ریباند، پدرو از زاویه ای بسته موفق شد گل دوم خود و چهارم تیمش را به ثمر برساند تا حساب کار 4-0 به سود چلسی شود.

در ادامه چلسی فرصت هایی دیگر برای گلزنی نیز خلق کرد اما نتوانست از آنها استفاده کند. ویلا نیز با وجود میزبانی زور لازم برای گلزنی به چلسی را نداشت تا این بازی با برتری 4-0 آبی های استمفوردبریج به اتمام برسد.

دیدگاه‌ها