کد خبر : 1315198 | 18 فروردين 1395 ساعت 12:13 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

هدف ما آینده فوتبال است

اخوت: مصدومیت چشمی خواب را از من گرفت

حسین اخوت با اشاره به توانایی بازیکنان تیم ملی امید گفت: زمانی که روزبه چشمی مصدوم شد چند شب نخوابیدم.

اخوت: مصدومیت چشمی خواب را از من گرفت
به گزارش "ورزش سه"، سرپرست تیم ملی فوتبال امید ایران با اشاره به عملکرد خوب بازیکنان این تیم در لیگ برتر کشور اظهار کرد: بازیکنان تیم ملی امید این روزها خیلی خوب در تیم‌هایشان بازی می‌کنند. ظرفیت فنی و شخصیتی آنها به گونه‌ای است که خیلی سریع رشد کردند و به دلیل اینکه کنترل شده کار کرده‌اند عمر فوتبالشان نیز زیاد خواهد بود چرا که با شخصیت رشد کرده‌اند.

وی ادامه داد: یکسری از این‌ها در باشگاه‌هایشان جایگاهی نداشتند و با حضور در تیم ملی امید خودشان را نشان دادند و معرفی شدند. مربیان باشگاه‌ها در رشدشان تاثیرگذار بودند اما آنها در تیم امید به پختگی رسیدند که اکنون نقش پررنگی در تیم‌هایشان دارند. تمام برنامه تیم ملی فوتبال امید این بود که بازیکنان در کنار رشد فنی از نظر اجتماعی و شخصیتی نیز رشد کنند و به جایگاه بالایی برسند. هدف ما برای آینده فوتبال ایران بود تا بازیکنانی برای آینده پرورش پیدا کنند.

اخوت همچنین گفت: بازیکنانی چون چشمی،اخباری،برادران محمدی، مهدی ترابی، علی کریمی،‌ ارسلان مطهری و دیگر بازیکنانی که همانند این‌ها هستند به عنوان ستونی در باشگاه‌هایشان کار می‌کنند.

او با اشاره به آسیب دیدگی چشمی نیز بیان کرد: بعد از یوسف وکیا آسیب دیدگی روزبه چشمی دل همه ما را به درد آورد و خود من چند شب نخوابیدم. او یک بازیکن توانمند است که مصدومیتش همه ما را ناراحت کرد. بعد از عمل جراحی‌اش با او تماس داشتم و جویای حالش هستم. متاسفانه سید محسن کریمی هم آسیب دید که واقعاً ناراحت کننده بود اما مطمئنم همه آنها با قدرت به ترکیب تیمشان بازخواهند گشت.

سرپرست تیم ملی فوتبال امید تاکید کرد: این بازیکنان هم از نظر فنی و هم از نظر شخصیتی رشد کرده‌اند اما باید از این پس نیز گام‌های درست بردارند. نقش باشگاه‌ها و مربیان و تصمیم‌های خودشان از این به بعد بسیار مهم است. مطمئناً اگر راهی که تا کنون رفته‌اند را ادامه دهند عمر ورزشی‌شان بسیار زیاد خواهد بود. فوتبال ایران فوتبالیست‌های خوبی داشته که از نظر فنی سطح بالایی داشته‌اند اما عمر فوتبالشان کم بوده اما این بچه‌ها چنین نیستند.

اخوت در پایان گفت: توانایی این بازیکنان به گونه‌ای است که آقای کیروش نیز از آنها در ترکیب تیمش استفاده می‌کند و مطمئناً آنها انقدر پتانسیل دارند که در آینده‌ای نزدیک شاکله تیم ملی بزرگسالان ایران را تشکیل دهند اما فوتبال برای آینده است و باید توجه کنیم که روزها را از دست ندهیم. به نظرم هرچه زودتر باید برنامه‌ریزی برای تیم ملی امید انجام شود و آماده سازی برای المپیک بعدی استارت بخورد. باید از زمان استفاده کنیم و استعدادها را شناسایی و برای المپیک بعدی آنها را آماده کنیم.

دیدگاه‌ها