کد خبر : 1315302 | 18 فروردين 1395 ساعت 18:10 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش تند مدیر اتلتیکو به داوری فلیکس بریش

فوتبال نباید محل دیکتاتوری چند تیم بزرگ باشد

خیل مارین یکی از مدیران عالی رتبه باشگاه اتلتیکو مادرید به شدت نسبت به داوری بازی تیمش مقابل بارسلونا واکنش نشان داد.

فوتبال نباید محل دیکتاتوری چند تیم بزرگ باشد
به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در نوکمپ مقابل بارسلونا قرار گرفت و با وجود اینکه ابتدا با یک گل پیش افتاده بود، در نیمه دوم دو گل دریافت کرد و شکست خورده زمین بازی را ترک گفت.
در دقیقه 35 بازی، فرناندو تورس با دریافت دومین کارت زرد خود از زمین بای اخراج شد تا اتلتیکو بیش از 65 دقیقه، 10 نفره به کار ادامه دهد.

خیل مارین در واکنش به داوری فلیکس بریش آلمانی به خبرنگاران گفت:" بارسا به این کمک ها برای پیروزی نیاز ندارد. چنین داوری هایی هیجان و انگیزه را در فوتبال از بین می برند و اجازه نمی دهند بازی ها در شرایطی برابر دنبال شوند. ما تلاش بسیاری در مقابل بارسلونا به خرج دادیم و شایسته چنین قضاوتی نبودیم. اگر خطای تورس برای او اخراج را در پی داشت، پس سوارز هم باید در دو صحنه اخراج می شد که اینگونه نشد."

وی ادامه داد:" رومینیگه(نایب رئیس بایرن) گفته است که دوست دارد تیم های بزرگتر به نیمه نهایی برسند و با این داوری ها او به خواسته خود خواهد رسید. باید بگویم که فوتبال در اختیار چند ابرقدرت و محلی برای دیکتاتوری چند تیم بزرگ نیست و نخواهد بود. فوتبال برای همه است و باید اینگونه باشد."

دیدگاه‌ها