کد خبر : 1315745 | 20 فروردين 1395 ساعت 18:01 | 46.3K بازدید | 0 دیدگاه

دردسر خانه تکانی استیماچ

درحاشیه جنجال بزرگ تمرین سپاهان

محرم نویدکیا در سپاهان چه سمتی دارد؟ یک بازیکن یا یک کاپیتان یا سرمربی و مدیر؟ پاسخ منطقی، منفی است اما انگار در سپاهان اتفاق دیگری رخ می دهد.

درحاشیه جنجال بزرگ تمرین سپاهان
به گزارش " ورزش سه "  تازه ترین خبر از سپاهان، باز هم جنجال آقای کاپیتان است. محرم نویدکیا. او را در این سالهای اخیر، به جای یک بازیکن، در قامت مربی، سرمربی و بعضا مدیرعامل باشگاه سپاهان دیده ایم. ستاره ای که حالا چند فصلی است کمتر بازی می کند و بیشتر اعتراض. او را می توان آقای همیشه شاکی معرفی کرد. او در تمرین روز پنجشنبه سپاهان، گرد و خاک دوباره ای به پا کرده . این بار علیه ایگور استیماچ، سرمربی سپاهان. 

استیماچ تا اینجای کار، عقیلی را کنار گذاشته، به نویدکیاها کمتر بازی داده، خلعتبری را نیمکت نشین کرده و جوان هایی چون میلاد سرلک، حسین فاضلی و امین جهان عالیان را بازی داده. او شاید به همین دلیل نتایج درخشانی بدست نیاورده اما می شود جسارت او را تقدیر کرد و درباره اش نوشت. البته خانه تکانی برای سپاهان، هدفی است که مسئولان باشگاه و استیماچ دنبالش می کنند. گذر از نام تکراری ستاره ها که مدتهاست بازی باکیفیتی از آنها ندیده ایم.

به بحث اولیه بازگردیم. محرم نویدکیا در سپاهان چه سمتی دارد؟ آیا فراتر از یک بازیکن یا یک کاپیتان است؟ پاسخ منطقی، منفی است اما انگار در سپاهان اتفاق دیگری رخ می دهد. جایی که نویدکیا پا را فراتر می گذارد و به سرمربی تیم- با لحن تند – اعتراض می کند و از او می خواهد به خانه اش برود! ماجرایی که با بهت استیماچ روبرو شده و او را در فکر فرو برده است.

حسین فرکی بعد از خروج از نیمکت سپاهان گفت:« برخی بازیکنان باتجربه سپاهان نگذاشتند کارم را انجام بدهم. آنها را هرگز نمی بخشم.» ظاهرا این ماجرا برای استیماچ هم در حال رخ دادن است. این بار هم از سوی همان بزرگترها.

دیدگاه‌ها