کد خبر : 1316171 | 22 فروردين 1395 ساعت 10:30 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: فرق دربی با بقیه بازی‌ها را می‌دانم

سرمربی دورتموند ضمن اذعان به توانایی‌های پنهان حریف آتی خود تاکید کرد مقابل آنها تنها به برد فکر می‌کند.

توخل: فرق دربی با بقیه بازی‌ها را می‌دانم
به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند در میانه دو دیدار رفت و برگشتش مقابل لیورپول در مرحله یک‌چهارم پایانی لیگ اروپا می‌بایستی در یک دیدار حساس در بوندسلیگا مقابل شالکه به میدان برود. توماس توخل در نشست خبری پیش از این مسابقه که به عنوان دربی منطقه روهر شناخته می‌شود، گفت:" پنج‌شنبه معلوم شد باید از اینی که هستیم خیلی بهتر شویم؛ مخصوصا خط حمله‌مان ضعف‌هایی داشت.
من امیدوارم یکشنبه از این لحاظ بهتر کار کنیم چرا که الان خودمان را کاملا آماده احساس می‌کنیم که بتوانیم برای همه چیز پاسخی داشته باشیم. درس‌های لازم را از بازی پنج‌شنبه گرفته‌ایم."
این مربی با تاکید بر اینکه قرار گرفتن دربی بین دو دیدار مقابل لیورپول الزاما اتفاق بدی نیست، افزود:" اتفاقا خوب است که بتوانیم آرامش و تمرکز لازم را پیدا کنیم و بهترین بازی‌ای که توانایی‌اش را داریم انجام دهیم. من به تیمم اطمینان دارم و برای برد به گلزن‌کرشن خواهیم رفت. من خوب می‌دانم که فضای دربی با سایر بازی‌ها فرق می‌کند زیرا اگر در آن بازنده شوی، باید شش ماه صبر کنی تا فرصت جبران پیدا شود.
ما مقابل تیمی قرار خواهیم گرفت که با این مسابقه احساسی برخورد خواهد کرد چرا که می‌خواهد با کسب پیروزی شرایط را آرام کند و زمینه آشتی با هوادارانش را فراهم آورد. شالکه تیمی فوق‌العاده است که پتانسیل بالایی در آن نهفته است و ما آنها را بسیار بسیار جدی خواهیم گرفت." گفتنی است دورتموند دیدار دور رفت مقابل شالکه را با نتیجه 3 بر 2 به سود خود به پایان برده بود.

دیدگاه‌ها