کد خبر : 1316205 | 22 فروردين 1395 ساعت 11:33 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی شالکه - دورتموند

دو تیم شالکه و دورتموند، امروز در ورزشگاه ولتینس آره‌نا گلزن‌کرشن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی شالکه - دورتموند
به گزارش "ورزش سه"، پس از تساوی خانگی مقابل لیورپول،‌دورتموند می‌تواند با کسب پیروزی در دربی روهر،‌روحیه خود را بازیابی کند.

شالکه

شالکه با کسب 44 امتیاز از 28 بازی در رده ی هفتم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌ 3 پیروزی و 2 شکست کسب کرده و روند پرفراز و نشیبی را سپری می‌کنند.حال انها میزبان دورتموند هستند و به دنبال انتقام گیری از شاگردان توخل خواهند بود. بازی رفت دو تیم با برتری دورتموند به پایان رسیده و همین موضوع باعث می‌شود انگیزه ای ویژه در شالکه ای ها به وجود بیاید.لئون گورتزکا ، متیا ناستاسیچ،‌هوگر و اوچیدا به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.

دورتموند

شاگردان توخل در تعقیب بایرن مونیخ در صدر جدول هستند و دیدار امروز با توجه به پیروزی روز گذشته بایرن برایشان مهم است تا بتوانند با کسب پیروزی در آن،‌همچنان فاصله 5 امتیازی با بایرن را حفظ کنند. در 5 تقابل اخیر دو تیم،‌ 3 پیروزی برای دورتموند، 1 تساوی و 1 پیروزی برای شالکه به ثبت رسیده است و توخل امیدوار است بتواند روند رو به رشد تیمش در دیدارهای دربی روهر را حفظ کند. همچنین با توجه به بازی پیش رو مقابل لیورپول،‌پیروزی در این بازی می‌تواند روحیه خوبی به زرد و مشکی پوشان بدهد.

ترکیب احتمالی:

1101251

دیدگاه‌ها