کد خبر : 1316399 | 22 فروردين 1395 ساعت 21:40 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: خستگی دیدار با لیورپول با ما بود

سرمربی بروسیا دورتموند معتقد است خستگی دیدار رفت مرحله یک‌چهارم پایانی لیگ اروپا مقابل لیورپول در دستاوردی که امروز از دربی مقابل شالکه به دست آمد موثر بوده است.

توخل: خستگی دیدار با لیورپول با ما بود
به گزارش "ورزش سه"، اگر چه بروسیا دورتموند امروز موفق نشد دربی منطقه روهر مقابل شالکه را با پیروزی به پایان ببرد اما جمع‌بندی توماس توخل از نتیجه مساوی 2-2 بدست آمده مثبت است.
او درمورد نیمه نخست گفت:" ما به کمی زمان نیاز داشتیم تا خود را در بازی پیدا کنیم که این مسئله هم قابل پیش‌بینی بود زیرا ما تعویض‌های متعددی در ترکیب تیم اعمال کرده بودیم. به هرحال توانستیم با استفاده از فضاهای خالی که در زمین بویژه در خط دفاعی حریف وجود داشت چندین موقعیت خلق کنیم. اما اواسط نیمه نخست کمی کنترل را از دست دادیم، بر فضاها آنطور که باید اشراف نداشتیم و کاملا محوریت بازی را از دست دادیم."
این مربی درمورد نیمه دوم هم گفت:" نیمه دوم بهتر بودیم، مسلط‌تر و هجومی‌تر. دو بار هم جلو افتادیم اما متاسفانه به سرعت گل مساوی را دریافت کردیم. جمع‌بندی من از این دربی این است که این مسابقه نکات مثبت بسیاری داشت؛ خیلی هم از بازگشت ایلیه و عملکرد کریستین پولیسیچ خوشحال شدم و همچنین آدریان راموس. بازی فشرده‌ای بود و در مجموع رضایت دارم."
از توخل درمورد تاثیر دیدار مقابل لیورپول بر مسابقه امروز هم سوال شد که وی پاسخ داد:" مسلما فشاری که در آن بازی متحمل شدیم در بدن بچه‌ها مانده بود؛ به همین دلیل هم امروز تغییراتی اعمال کرده بودم و با زنجیره سه نفره دفاع کردیم و در خط حمله هم هر جا لازم بود دونفره کار کردیم. ما از نقاط قوت شالکه مخصوصا در سانترها و ضربات سر کاملا آگاهی داشتیم. این بازی چهل و هشتمین دیدار رسمی این فصل ما بود و واقعا خسته شدیم."

دیدگاه‌ها