کد خبر : 1316404 | 22 فروردين 1395 ساعت 22:12 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه‌بان شالکه:

مقابل دورتموند مردان واقعی بودیم

دروازه‌بان شالکه عملکرد هم‌تیمی‌هایش در دربی امروز منطقه روهر را مورد ستایش قرار داد.

مقابل دورتموند مردان واقعی بودیم
به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش شالکه و بروسیا دورتموند دربی منطقه روهر را در هفته بیست و نهم فصل جاری بوندسلیگای آلمان برگزار کردند اما در پایان به نتیجه‌ای بهتر از تساوی 2-2 دست نیافتند.
بعد از پایان این مسابقه رالف فارمن ،دروازه‌بان شالکه 04، گفت:" ما امروز آنچه را که در اینگول‌اشتات از عهده ارائه آن برنیامدیم نشان دادیم. ما مردانی واقعی بودیم که در میدان با تمام قدرت ایستادگی کردیم. عملکرد امروزمان ستودنی بود و در پایان هم سزاوارانه به تساوی دست یافتیم.
طبیعی است که دربی‌ها همواره دشواری‌های خاص خودشان را داشته باشند، اما دربی منطقه روهر مادر تمام دربی‌هاست. در این دربی اگر نزنی، می‌خوری! طبیعی هم هست چرا که بالاخره رقابت دیرینه‌ای وجود دارد. بهرحال جاش خوشحالی است که این مسابقه نه مصدومی داشت و نه خطای غیرضروری.
 از این لحاظ هم بازی خوبی بود. حالا می‌رویم برای دشوارترین بازی فصل؛ در مونیخ همیشه وضعیت همین است. بعد از آن هم که مقابل رقیب اصلی‌مان بایر لورکوزن قرار خواهیم گرفت که بازی مقابل آنها را یک دیدار شش امتیازی می‌دانم. بعد از این مرحله تازه می‌رسیم به بازی‌هایی که می‌توان از آنها امتیاز گرفت."

دیدگاه‌ها