کد خبر : 1316792 | 24 فروردين 1395 ساعت 12:30 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

نابودی پاس، دربی را بی کیفیت کرد

مناجاتی: قلعه‌نویی دنبال تساوی دربی نیست

مدیرفنی تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد سرمربی تراکتورسازی برای تساوی در دربی دست به دعا نشده است.

مناجاتی: قلعه‌نویی دنبال تساوی دربی نیست
مهدی مناجاتی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره اوج گیری تراکتورسازی می گوید: برای تراکتورسازی واقعا زحمات زیادی کشیده شده است. امیر قلعه نویی از بدو ورودش توانسته با تدابیر خود باعث پیشرفت تراکتورسازی شود. اتفاق خوب دیگری که در تراکتورسازی رخ داده، آشتی هواداران با این تیم است. این عزیزان با حمایت های خود باعث پیشرفت تراکتورسازی شده اند.

وی درباره شانس تراکتورسازی برای قهرمانی در لیگ برتر عنوان می کند: ما از جام قهرمانی دور نیستیم. در حال حاضر 4، 5 تیم بالای جدول نزدیک به یکدیگر هستند و نمی شود چیزی را پیش بینی کرد. با این وجود برای رسیدن به جام قهرمانی تلاش می کنیم و فکر می  کنم می شود به جام برسیم.

مدیرفنی تراکتورسازی با اشاره به دربی 82 پایتخت بیان می کند: خیلی ها تصور می کنند در تراکتورسازی همه دست به دعا هستند تا دربی مساوی شود اما واقعا اینطور نیست. قلعه نویی هرگز به تساوی دربی فکر نمی کند. او حواسش به تیم خودش است تا بتواند در جدول رده بندی صعود داشته باشد.

مناجاتی صحبت هایش را اینطور  به پایان می برد: استقلال و پرسپولیس همیشه جزو تیم های خوب ایران بودند اما زمانی که در کنار این دو تیم پاس تهران حضور داشت، قدرت بیشتری داشتند. پاس به عنوان ضلع سوم فوتبال پایتخت همواره باعث پیشرفت استقلال و پرسپولیس بوده و می بینید که اکنون با نابودی پاس تهران، دربی ها نیز جذابیت خاصی ندارد.

دیدگاه‌ها