کد خبر : 1317020 | 25 فروردين 1395 ساعت 00:30 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: بنفیکا هنوز شانس صعود دارد

سرمربی بایرن معتقد است حریف پرتغالی‌اش را حالا بهتر از بازی رفت شناخته است.

گواردیولا: بنفیکا هنوز شانس صعود دارد
به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا که همراه با شاگردانش در پایتخت پرتغال بسر می‌برد تا فردا دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم پایانی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا مقابل بنفیکا را برگزار کنند، ساعتی پیش در کنفرانسی مطبوعاتی شرکت کرد و گفت:" باید روی بازی فردا هم تمرکز کامل داشته باشیم و به خوبی دفاع کنیم. آنگاه شانس صعود خواهیم داشت.

ما مدت زیادی از فصل جاری را با سونامی مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کردیم؛ مدت دو ماه هیچ مدافع میانی در اختیار نداشتیم. مشکلات ما در این زمینه آنقدر زیاد است که مصدومیت یوناس از تیم بنفیکا در مقابلش اصلا به چشم نمی‌آید. با این حال بنفیکا تیم بسیار خوبی است، مثل سال گذشته که پورتو خیلی خوب ظاهر شد.

اما ما آنها را بعد از بازی رفت بهتر می‌شناسیم و از اینرو در بازی فردا جور دیگری ظاهر خواهیم شد چرا که حالا می‌دانیم چه کار باید بکنیم. درست است که روحیه خوب و شوق و اشتیاق در میدان جزو فاکتورهای خوب بازی کردن است اما توجه به نتیجه همیشه منطقی‌تر است."

این مربی اسپانیایی درمورد حضور اولی هوینس در استادیوم هم گفت:" آمدن او برای خودش، خانواده‌اش و برای بایرن مونیخ خوب است. از حضورش خوشحالیم. من طی این سال‌ها دیده‌ام که او چه انسان خوبی است."

دیدگاه‌ها