کد خبر : 1317509 | 26 فروردين 1395 ساعت 20:43 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

برای من مهم نیست چه کسی عضو کمیته فنی است

استیماچ مقابل نویدکیا کوتاه نمی‌آید

تصمیم سوال برانگیز و عجیب هیات مدیره سپاهان در معرفی محرم نویدکیا به عنوان عضو کمیته فنی باشگاه از دلایل جو ناخوشایند بازی سپاهان مقابل استقلال اهواز بود.

استیماچ مقابل نویدکیا کوتاه نمی‌آید
به گزارش "ورزش سه"، ایگور استیماچ سرمربی سپاهان که با وجود نمایش خوب بازیکنانش از نتیجه به دست آمده در مسابقه ناراضی و عصبانی بود، در پایان حرف‌هایش اعلام کرد به هیچ وجه محرم نویدکیا را به عنوان بازیکن در تمرین تیمش راه نخواهد داد چراکه کاپیتان سابق سپاهانی‌ها فعالیت‌های مستمر و مستقیمی علیه وی داشته و می‌خواسته زیرپای وی را خالی کند. استیماچ که به اندازه کافی روی حضور محرم و رفتار مسالمت‌آمیز با او وقت گذاشته امشب به تندی علیه وی صحبت کرد و حرف‌هایی به زبان آورد که شاید برایش گران تمام شود.

او در نشست امروز در پاسخ به این سوال که بر اساس اخبار موجود، باشگاه سپاهان قصد دارد هدایت این تیم در فصل آینده را به یک مربی ایرانی بسپارد و استیماچ در پایان لیگ از اصفهان می‌رود گفت: من نظری در مورد شایعات ندارم چون با باشگاه قرارداد دارم و وظیفه‌ام این است که توانم را تا آخرین لحظه به کار بگیرم. آدمی نیستم که دست‌هایم را بالا ببرم ولی دیدم و شنیدم که بعضی‌ها علیه تیم خودمان مبارزه می‌کنند.

وی در مورد تشکیل کمیته فنی و اینکه آیا تصمیمات این کمیته را اجرا می‌کند یا نه گفت: من به تصمیمات باشگاه احترام می‌گذارم و در استخدام باشگاه هستم ولی تنها کسی که در تیم تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند من هستم.

استیماچ در خصوص عضویت محرم نویدکیا در این کمیته فنی بیان داشت: اصلاً برای من مهم نیست که اعضای کمیته فنی چه کسانی هستند و چه تصمیمی می‌گیرند. تا این لحظه نمی‌دانستم نویدکیا به کمیته فنی وارد شده و به هر حال، این موضوع نظر باشگاه بوده است و به آن احترام می‌گذارم و با این قضیه مشکلی ندارم. ولی اگر کسی تلاش کند موقعیت مرا خراب کند و یا خوب تمرین نکند و یا تیم خوب بازی نکند با او برخورد می‌کنم چون مهم‌ترین چیز برای من حفظ نظم است.

دیدگاه‌ها