کد خبر : 1319171 | 01 اردیبهشت 1395 ساعت 14:18 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

همراهی پیکه محروم با کاروان بارسا

پیکه ی محروم، اسلحه پنهان بارسلونا در ریازور

بارسلونا امشب یکی از بازی های مرگ و زندگی خود در این فصل را مقابل دپورتیوو لاکرونیا پیش رو دارد.

پیکه ی محروم، اسلحه پنهان بارسلونا در ریازور
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که 11 امتیاز در 4 بازی اخیر خود از دست داده و صدرنشینی اش به شدت از سوی اتلتیکو و رئال تهدید می شود، باید هر 5 بازی آینده خود را ببرد تا بتواند به عنوان قهرمانی لالیگا دست یابد. بارسا که لیگ قهرمانان را از دست داده، برای رقم زدن یک فصل باشکوه، باید در لالیگا و کوپا دل  ری قهرمان شود. مسیر قهرمانی در لالیگا نز امشب از ریازور می گذرد.

اتفاق جالب اما همراهی جرارد پیکه، مدافع محروم بارسلونا با کاروان این تیم برای سفر به لاکرونیا بود. پیکه در بازی قبلی بارسا برابر والنسیا 5 کارته شد و بازی امشب را از دست داد اما او همراه دیگر بازیکنان بارسلونا به لاکرونیا رفته تا احتمالا به عنوان یک محرک روحی روانی، به تقویت روحیه هم تیمی هایش بپردازد.

پیکه یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان رختکن بارسلوناست و همراهی او با کاروان بارسا در شرایطی که از بازی امشب محروم است، خود نشان می دهد که این دیدار چه حساسیت فراوانی دارد. روحیه بازیکنان بارسلونا نیز به دلیل ناکامی های اخیر در پایین ترین درجه ممکن در یک سال اخیر قرار دارد و حضور پیکه می تواند از جنبه روانی قضیه، کمک فراوانی به مجموعه آبی اناری کند.

دیدگاه‌ها