کد خبر : 1319222 | 01 اردیبهشت 1395 ساعت 18:27 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

دپورتیوو به بارسا ادای دین خواهد کرد؟

کمتر از یک سال پیش دپورتیوو لاکرونیا برای بازی مرگ و زندگی خود به نوکمپ آمد تا بلکه با کسب یک تساوی، از سقوط به دسته پایین تر جلوگیری کند.

دپورتیوو به بارسا ادای دین خواهد کرد؟
به گزارش "ورزش سه"، در آخرین هفته لالیگای فصل 2014-2015، بر ورزشگاه نوکمپ جو فوق العاده ای حاکم بود. بارسلونا یک هفته پیشتر قهرمانی اش را مسجل کرده بود و همه آماده جشن قهرمانی بودند، ژاوی نیز آخرین بازی خود در لالیگا را انجام می داد.

بارسا خود را برای یک برد بی دردسر آماده می کرد تا مهیای دو فینال بعدی در کوپا دل ری و لیگ قهرمانان شود. انریکه البته برای آن بازی ترجیح داده بود ترکیبی از بازیکنان ذخیره و اصلی را به میدان بفرستد. حضور ماسیپ در دروازه، خود گواه این ادعاست.

آبی اناری ها خیلی زود توسط مسی پیش افتادند و همین بازیکن پیش از اتمام نیمه اول، حساب کار را 2-0 کرد اما حکایت نیمه دوم متفاوت بود. بارسا که با دو گل پیش بود، بازی را ساده گرفت و در سوی دیگر دپورتیوو که خود را سقوط کرده می دید، بی محابا شروع به حمله کردن کرد. حاصل این بازی شجاعانه، زدن 2 گل به بارسلونا بود تا با به تساوی کشیده شدن بازی، دپور در لالیگا ماندنی شود.

فیلمی بعدها از آن بازی منتشر شد که نشان می داد "لوپو"، کاپیتان دپور، در حال خواهش از ژاوی است تا بازی را جدی نگیرند و اجازه دهند دپور با به تساوی کشاندن نتیجه، در لالیگا ماندنی شود. ادعایی که البته ژاوی آن را کاملا رد کرد و عنوان داشت که دپور روی جسارت خود به دو گل دست یافت نه با همکاری بارسلونا.

حال یک سال بعد بارسا برای انجام یک بازی مرگ و زندگی به زمین دپور خواهد رفت. امشب بارسلونا در ریازور روبروی دپورتیوو خواهد ایستاد در حالیکه برای حفظ صدرنشینی، نیاز مبرم به برد دارد. باید دید دپورتیوو دین خود به بارسلونا را ادا خواهد کرد یا ناکامی های بارسلونا که در هفته های اخیر، 4 بازی از 5 بازی خود را باخته اند، ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها