کد خبر : 1320174 | 05 اردیبهشت 1395 ساعت 01:20 | 40.9K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: گل سوم لیورپول باید باطل شود

در پی اعلام دوپینگ بازیکن لیورپول، دورتموندی‌ها خواهان تجدید نظر در نتیجه این دو تیم مقابل هم در لیگ اروپا شدند.

توخل: گل سوم لیورپول باید باطل شود
به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال اروپا یوفا بعد از دیدار اواسط ماه مارس لیورپول در مرحله یک‌هشتم پایانی لیگ اروپا اعلام کرد مصرف مواد نیروزای ممنوعه در مامادو ساخو به اثبات رسیده است. اما این بازیکن از آن زمان و تا صادر شدن حکم احتمالی، در شش بازی رسمی برای تیمش به میدان رفته و در دیدار حساس مقابل بروسیا دورتموند که به حذف این تیم آلمانی از لیگ اروپا منجر شد هم زننده گل سوم قرمزپوشان بود.
حال که دوپینگی شدن این بازیکن رسما اعلام شده و منتظر صدور حکم است، هانس یواخیم واتسکه ،نایب رئیس باشگاه دورتموند، اذعان کرد:" فکر نمی‌کنم که در این ماجرا بار دیگر دری برای ما گشوده شود."

اما توماس توخل ،سرمربی این تیم، به شبکه "اسکای" اظهار داشت:" اتفاقا خیلی ساده است. ما آن یک گل را باطل می‌کنیم و از آن دقیقه به ادامه بازی می‌پردازیم." میشاییل زورک ،مدیر ورزشی دورتموند، هم گفت:" در اینکه حذف شدیم خودمان مقصر بودیم. مشکل واقعی از این قرار است که سنجش این تست دوپینگ اینقدر طول کشیده است."

یوفا زمانی تیمی را جریمه می‌کند که در طول بازی بیش از دو بازیکن آن دوپینگ کرده بوده باشند. در این صورت هم این جریمه برای بازی‌های آتی آنها در نظر گرفته خواهد شد، نه پیشین.
گفتنی است حکم احتمالی ساخو چهار سال محرومیت از حضور در میادین خواهد بود که در اینصورت او جام ملت‌های اروپا که تابستان آتی در کشورش برگزار خواهد شد را نیز از دست خواهد داد.

دیدگاه‌ها