کد خبر : 1320638 | 06 اردیبهشت 1395 ساعت 17:42 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری ساخو به محرومیت کوتاه مدت

مدافع فرانسوی لیورپول امیدوار است تا همچون دیگر مدافع این باشگاه با محرومیتی کوتاه مدت به علت مثبت شدن آزمایش دوپینگش رو به رو شود.

امیدواری ساخو به محرومیت کوتاه مدت
به گزارش "ورزش سه"، وضعیت محرومیت مامادو ساخو، مدافع فرانسوی لیورپول، همچنان نامشخص است و این بازیکن تا سه شنبه فرصت دارد تا نسبت به درخواست بررسی مجدد نمونه آزمایش دومش در یوفا اقدام کند. ساخو به علت مثبت شدن نتایج آزمایش دوپینگش در جریان دیدار مقابل منچستریونایتد در رقابت های لیگ اروپا متهم به دوپینگ شده است. ماده ممنوعه ای که ساخو مصرف کرده مربوط به قرص های لاغری می شود.

مورد ساخو تا حدی شباهت هایی به مورد دوپینگ حبیب کولو توره، مدافع سابق منچسترسیتی، دارد. توره زمانی که در سیتی عضویت داشت به علت دوپینگ 6 ماه از همراهی تیمش محروم شد. مدافع ساحل عاجی نیز قرص های رژیم غذایی همسرش را مصرف می کرد که حاوی ماده ای ممنوعه بود. با این حال توره توانست در نهایت مسئولان این امر را راضی کند که این قرص ها را برای اهداف غیر ورزشی استفاده نکرده است و در نهایت تنها با محرومیتی 6 ماهه رو به رو شد.

اکنون مامادو ساخو نیز امیدوار است که سناریویی مشابه کولو توره برایش اتفاق بیفتد. کولو توره پیش از این نیز با انتشار پیامی با هم تیمی خود ابراز هم دردی کرده بود:" او می داند که من درباره اش چه فکری می کنم. در موقعیت او بوده ام و به خوبی می دانم که چه وضعیتی دشواری است."

دیدگاه‌ها